PROBLEM, med mig själv och en tjej jag spanar på...

Ni har nog rätt, jag är den största amatören genom alla tider, så nu terminerar jag hela tråden och skiter i allt, tack o hej.

Skiter i allt är att ta i, men sluta ansträng dig för denna tjejen, det verkar inte funka tyvärr.

Dra med dig Kazmur ut på krogen, sup dig full och leta upp den fulaste tjejen du kan hitta (mindre nervöst då) och ragga upp henne.

Efter några mindre charmiga tjejer så har du kommit in i matchen och den tjejen du idag inte ens vågar pratar med blir för dig lättare att hantera då du blivit mer vad vid att ragga. Ett osmakligt tips som dock funkar har jag hört :tummenupp.

Skiter i allt är att ta i, men sluta ansträng dig för denna tjejen, det verkar inte funka tyvärr.

Dra med dig Kazmur ut på krogen, sup dig full och leta upp den fulaste tjejen du kan hitta (mindre nervöst då) och ragga upp henne.

Efter några mindre charmiga tjejer så har du kommit in i matchen och den tjejen du idag inte ens vågar pratar med blir för dig lättare att hantera då du blivit mer vad vid att ragga. Ett osmakligt tips som dock funkar har jag hört :tummenupp.

Hahahahaha :D
Risken finns att han fastnar i "träskpadde-träsket" så att säga. Sikta högt & hitta den snyggaste tjejjen, ta henne på brösten & få en smäll. Då fick du iaf nåt, nu verkar det mörkt :(

Nej nu får du fan släppa sargen, jag blir stressad i psyket av att bara läsa om hur du går halvvägs över vägen och sedan kutar tillbaka.:huvet

Men alltså nu blir jag helt bedrövad. Det är ju tur att inte världens fortplantning hänger på dig grabben.

Det där med att sikta högt för att få klämma en snygg brewd på löken är HELT FEL. Hellre trycka 30 fula brudar i rökan än klumpigt klämma en på tutan. Man ska skita fullständigt i de fina brudarna först och bara gå på andra sorteringens, för då kommer de snygga undra varför man inte vill ha dem och på så sätt kommer de oxå bli intresserade och vilja ha! :tuttar

Vill man ha nån fin så får man lida pin!

Man ska skita fullständigt i de fina brudarna först och bara gå på andra sorteringens, för då kommer de snygga undra varför man inte vill ha dem och på så sätt kommer de oxå bli intresserade och vilja ha! :tuttar

Nejnej, det där funkar ju inte. Efter 30 fula brudar har du vant dig & tror att det är ditt kall. Speciellt för denna killen som verkar ha fittskräcken redan!

Nejnej, det där funkar ju inte. Efter 30 fula brudar har du vant dig & tror att det är ditt kall. Speciellt för denna killen som verkar ha fittskräcken redan!

Må hända, men man får ju göka iaf :D :tuttar

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back