PROBLEM, med mig själv och en tjej jag spanar på...

Ni har nog rätt, jag är den största amatören genom alla tider, så nu terminerar jag hela tråden och skiter i allt, tack o hej.

Skiter i allt är att ta i, men sluta ansträng dig för denna tjejen, det verkar inte funka tyvärr.

Dra med dig Kazmur ut på krogen, sup dig full och leta upp den fulaste tjejen du kan hitta (mindre nervöst då) och ragga upp henne.

Efter några mindre charmiga tjejer så har du kommit in i matchen och den tjejen du idag inte ens vågar pratar med blir för dig lättare att hantera då du blivit mer vad vid att ragga. Ett osmakligt tips som dock funkar har jag hört :tummenupp.

Skiter i allt är att ta i, men sluta ansträng dig för denna tjejen, det verkar inte funka tyvärr.

Dra med dig Kazmur ut på krogen, sup dig full och leta upp den fulaste tjejen du kan hitta (mindre nervöst då) och ragga upp henne.

Efter några mindre charmiga tjejer så har du kommit in i matchen och den tjejen du idag inte ens vågar pratar med blir för dig lättare att hantera då du blivit mer vad vid att ragga. Ett osmakligt tips som dock funkar har jag hört :tummenupp.

Hahahahaha :D
Risken finns att han fastnar i "träskpadde-träsket" så att säga. Sikta högt & hitta den snyggaste tjejjen, ta henne på brösten & få en smäll. Då fick du iaf nåt, nu verkar det mörkt :(

Nej nu får du fan släppa sargen, jag blir stressad i psyket av att bara läsa om hur du går halvvägs över vägen och sedan kutar tillbaka.:huvet

Men alltså nu blir jag helt bedrövad. Det är ju tur att inte världens fortplantning hänger på dig grabben.

Det där med att sikta högt för att få klämma en snygg brewd på löken är HELT FEL. Hellre trycka 30 fula brudar i rökan än klumpigt klämma en på tutan. Man ska skita fullständigt i de fina brudarna först och bara gå på andra sorteringens, för då kommer de snygga undra varför man inte vill ha dem och på så sätt kommer de oxå bli intresserade och vilja ha! :tuttar

Vill man ha nån fin så får man lida pin!