ozeo
Lcc= lögdö county choppers
- Gick med
- 12 Sep 2004
- Hoj
- xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
jag e besviken

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ni har nog rätt, jag är den största amatören genom alla tider, så nu terminerar jag hela tråden och skiter i allt, tack o hej.
Ni har nog rätt, jag är den största amatören genom alla tider, så nu terminerar jag hela tråden och skiter i allt, tack o hej.
Skiter i allt är att ta i, men sluta ansträng dig för denna tjejen, det verkar inte funka tyvärr.
Dra med dig Kazmur ut på krogen, sup dig full och leta upp den fulaste tjejen du kan hitta (mindre nervöst då) och ragga upp henne.
Efter några mindre charmiga tjejer så har du kommit in i matchen och den tjejen du idag inte ens vågar pratar med blir för dig lättare att hantera då du blivit mer vad vid att ragga. Ett osmakligt tips som dock funkar har jag hört.
Man ska skita fullständigt i de fina brudarna först och bara gå på andra sorteringens, för då kommer de snygga undra varför man inte vill ha dem och på så sätt kommer de oxå bli intresserade och vilja ha!![]()
Äntligen.Ni har nog rätt, jag är den största amatören genom alla tider, så nu terminerar jag hela tråden och skiter i allt, tack o hej.
Nejnej, det där funkar ju inte. Efter 30 fula brudar har du vant dig & tror att det är ditt kall. Speciellt för denna killen som verkar ha fittskräcken redan!
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |