PROBLEM, med mig själv och en tjej jag spanar på...

Jag kan också mitt i huvudet. Varför????! :gnissla

21290508. Sinnessjukt att man minns det, när jag glömmer elementära saker som hur många skopor kaffe jag hällt i filtret här på jobbet. :mad:

Ärligt?! finns det fler alltså? jävla 77325829 o sitta länge medans polarnas portkoder försvinner sekunden efter man har ringt och bett om dom för 8711:e gången! :mad:

Tjacka med dig en liten diskret ros. Sen ser du till att hon kommer och tar betalt vid bordet så att du får nota. Lämna rosen liggandes på en servett där du har skrivit:
"För att du e söt."
<Ditt mobilnummer>

satans va gulligt... jag hade antagligen inte fattat att den va till mig dock :va
men hade jag mot förmodan fattat så hade jag blivit jätte glad :tuttar :)

3075844 den lätte går jag inte på :rolleyes:
Inte? visa pattarna nu ;)

3077447 Tja, 18år... Skulle det hålla ett tag så kommer du nog få köpa ut sprit åt henne när hon tar studenten nästa år. Och har du tur kanske du får åka med på deras studentflak också.
lägg av.. ja kommer aldrig hitta nån om du ska tracka ner på oss som inte tagit studenten än... :gnissla ;)

Hur går det för den där axel? det kommer ju aldrig några rapporter vafan :va

3077758 Ja har inte fått henne för tusan... bara spanat för tusan... haha...

Precis sådär tänker ja me...går inte ha yngre än 20 just av den anledningen att man får agera nå jävla utköpare till henne o hennes polare isåfall antagligen :gnissla
tänk,. vissa får ju köpa själva :rolleyes: ;)

Last edited:
Tjacka med dig en liten diskret ros. Sen ser du till att hon kommer och tar betalt vid bordet så att du får nota. Lämna rosen liggandes på en servett där du har skrivit:
"För att du e söt."
<Ditt mobilnummer>

Så ringer importerade Olga (168kg, 156 cm, 46 år och heeelt till sig i trasorna för hon kommer få åka bakpå:D ) som städar i köket annars men blev ombedd just denna gång att torka av det bordet du fikade vid för det var sånt tryck på lilla söta flickan att hon inte hann :rofl
Det heter Murphys lag och den slår sällan fel :P

Så ringer importerade Olga (168kg, 156 cm, 46 år och heeelt till sig i trasorna för hon kommer få åka bakpå:D ) som städar i köket annars men blev ombedd just denna gång att torka av det bordet du fikade vid för det var sånt tryck på lilla söta flickan att hon inte hann :rofl

Rasissst!!1!11!!!

Det finns söta "Olgor" också.

Gaaaaaah...! :gnissla
-Nu fick jag hemska associationer.

Jag gjorde så en gång... På en ICA-butik i närheten av hemmet.

Hade precis flyttat från hustrun och hade köpt blommor, prydnadsgrejor, kaffebryggare, brödrost, och en massa andra "skrika-att-man-är-nybliven-singel-saker".

Jag märkte att tjejen i kassan log liksom lite speciellt, tittade upp på mig under lugg och det syntes att hon... Ja, tittade... :)

Då flög fan i mig... På rullbandet i en stängd kassa låg en penna.
Jag skrev ner en kort förklaring på kvittot, att jag faktiskt inte brukar göra såhär, men att jag skulle bli glad om hon hörde av sig...

Sedan gav jag henne pennan och kvittot.

-Jag handlar inte på ICA något mer! :gnissla

Gaaaaaah...! :gnissla
-Nu fick jag hemska associationer.

Jag gjorde så en gång... På en ICA-butik i närheten av hemmet.

Hade precis flyttat från hustrun och hade köpt blommor, prydnadsgrejor, kaffebryggare, brödrost, och en massa andra "skrika-att-man-är-nybliven-singel-saker".

Jag märkte att tjejen i kassan log liksom lite speciellt, tittade upp på mig under lugg och det syntes att hon... Ja, tittade... :)

Då flög fan i mig... På rullbandet i en stängd kassa låg en penna.
Jag skrev ner en kort förklaring på kvittot, att jag faktiskt inte brukar göra såhär, men att jag skulle bli glad om hon hörde av sig...

Sedan gav jag henne pennan och kvittot.

-Jag handlar inte på ICA något mer! :gnissla

Vad hände då? :gnissla

Ärligt?! finns det fler alltså? jävla 77325829 o sitta länge medans polarnas portkoder försvinner sekunden efter man har ringt och bett om dom för 8711:e gången! :mad:

72757946...

så grymt simpelt att slå in på numpad att jag nog aldrig kommer glömma det... sen att man inte använt ICQ på 4-5 år är en annan sak :va

Och?
Man får inte vara kräsen, då får man aldrig ligga :D

Det finns söta "Olgor" också.

Klart det finns söta Olgor..jag känner en söt Olga..

Men den Olgan jag tänkte på var som sagt lite stor för sin längd..
Har lipliner 4 nyanser mörkare än sin natuliga läppfärg och INGET läppstift ELLER läppglans.
FETblonderat hår med 7 centimeters GRÅ utväxt, ögonbrynen avslöjar att Olga inte är naturlig blondin ;)
Gäddhäng som skulle kunna lappa till dig i ansiktet om du står för nära när hon applåderar. Hyn är samma färg som gäddans mage :P
Hon har alltid vita städtofflor med en liten klack och pastellfärgade kläder i viskos.

1) ja jag har förmycket fritid
2) Lämna inte en obemannad lapp med ditt telefonnummer på ett cafébord :P

1) ja jag har förmycket fritid
2) Lämna inte en obemannad lapp med ditt telefonnummer på ett cafébord :P

1. Ligga?
2. Jag menade ju såklart att han skulle "se till" att hon fick lappen och att hon såg vad det stod på. Lite egen fantasi får väl spolingen uppbringa? :D

"För att du e söt."
<Ditt mobilnummer>

Ringer hon inte så kan du ju springa dit igen och attack-olla henne och se om det biter :D Nakenkrama hennes ben och jucka som en liten pilsk terrier.

Tjöp en stämpeldyna och gör en ordentlig kukstämpel på lappen.

Är det torsk eller håller du på att ligga hela tin :tuttar
Update Don Juan

Ska ner till södern imorgon, kommer att gå in på varje fik i K-stad och höra om det är någon som håller på att bli uppraggad om vi inte får ngn update snart.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT