Priser på motarder

Hm, Tm40........behåll å prova vettja, du kan ju kränga den sedan......

Det kanske finns en anledning till att Ktm övergav den till -02 redan........

accpumpsfuggar verkar funka finfint när man pillat lite....... :)
 
Tom Byron skrev:
Hm, Tm40........behåll å prova vettja, du kan ju kränga den sedan......

Det kanske finns en anledning till att Ktm övergav den till -02 redan........

accpumpsfuggar verkar funka finfint när man pillat lite....... :)

Ok, det är antecknat!
 
Helsystem råKKar väl phetast verkar det som, kan göra under på vilken stånka som helst :banana Utom XRen som verkar gå bra ändå
 
Tom Byron skrev:
Rätta mig om jag har fel, men är det inte KTM vippor från -03 å framåt........ :va

De från 525 typ........ :tungan
Näe,samma rullar som KTM på -03.På -04 är det KTM:s vippor rakt av
 
Kanske så det var, var i husajokkos garage å såg att det var ktmstuff som han hade satt i.......

Då har jag koll.......... :)

Busaberg skrev:
Näe,samma rullar som KTM på -03.På -04 är det KTM:s vippor rakt av
 
Tom Byron skrev:
Kanske så det var, var i husajokkos garage å såg att det var ktmstuff som han hade satt i.......

Då har jag koll.......... :)
Husa-delarna brukar ligga i KTM förpackning numer.....men det är väl inte bara vipporna som är KTM i Husajokkos garage nuförtiden?
 
Nä, men det var innan han blev orange i själen :)

Busaberg skrev:
Husa-delarna brukar ligga i KTM förpackning numer.....men det är väl inte bara vipporna som är KTM i Husajokkos garage nuförtiden?
 
Zana skrev:
En fråga!

Är det smart att hålla kvar min TM40 och installera den på husan, eller? Sitter det kanske sjysst fugge på den redan? Är det dellorto?

Eller ska man kanske sälja den...


/Z

Fan va vintern känns lång... :(
Spara fuggen och testa i bänk. Blir det bättre, byt. Blir det inte bättre, behåll originalet ;)

- Johan
 
jonas47 skrev:
Kan säga att din gammla -01 går av bara farten! Inga problem starta upp den idag. Förstagången på en månad, gick igång på andra kicken :banana

VÄRDENS BÄSTA :Bugar
Härligt att höra Jonas :tummenupp


Zana -> Jag kör min hoj på alla sätt man kan tänka sig. Tävling, gata, stad, landsväg, stor bana (Åsen, kullen m.fl), liten bana (gocart, snart inomhus :banana), crossbana, enduroslinga, skogen, grusväg, isen.
Finns det fler ställen??

Precis som du säger drevar jag om beroende på användning men min originaldrevning 15/42 funkar faktiskt överallt (toppfart >185) även om det såklart blir bättre med 17/42 på landsvägen och 14/42 går bättre på gocartbana och i enduroslingan. KÖP KÖP KÖP.
 
Supermoto skrev:
Härligt att höra Jonas :tummenupp


Zana -> Jag kör min hoj på alla sätt man kan tänka sig. Tävling, gata, stad, landsväg, stor bana (Åsen, kullen m.fl), liten bana (gocart, snart inomhus :banana), crossbana, enduroslinga, skogen, grusväg, isen.
Finns det fler ställen??

Precis som du säger drevar jag om beroende på användning men min originaldrevning 15/42 funkar faktiskt överallt (toppfart >185) även om det såklart blir bättre med 17/42 på landsvägen och 14/42 går bättre på gocartbana och i enduroslingan. KÖP KÖP KÖP.
Jag körde t.o.m. 14/42 när jag körde inomhus men den blev så brutal och svårkörd då så det e inte att rekommendera ;)

- Johan
 
Supermoto skrev:
Härligt att höra Jonas :tummenupp


Zana -> Jag kör min hoj på alla sätt man kan tänka sig. Tävling, gata, stad, landsväg, stor bana (Åsen, kullen m.fl), liten bana (gocart, snart inomhus :banana), crossbana, enduroslinga, skogen, grusväg, isen.
Finns det fler ställen??

Precis som du säger drevar jag om beroende på användning men min originaldrevning 15/42 funkar faktiskt överallt (toppfart >185) även om det såklart blir bättre med 17/42 på landsvägen och 14/42 går bättre på gocartbana och i enduroslingan. KÖP KÖP KÖP.

YEAH! Äntligen en som förstår vad jag menar!!!


Självklart ska jag KÖPA!!!!


/Zana
 
Jag har 14/48... :lol

Ingen höjdare på motorväg, men bra i skogen. :)
 
PutteLiten skrev:
Jag har 14/48... :lol

Ingen höjdare på motorväg, men bra i skogen. :)
Har ju en del med utväxlingen i motorn att göra oxå kanske...

Körde en polares Husa 03 med nån vansinnepipa från sydafrika. Utblåset var fan större än ytterdiametern på min originalpipa. Tyckte den var så jäkla rapp och tänkte jag skulle kolla om man kunde få tag på en likadan till min. När jag klev av och kollade på cykeln tyckte jag det såg lite knepigt ut och frågade vad han hade för drevning. 15/51 säger karlfan då... Inte konstigt den var rapp :3freak Bakhjul+drev kom från en KTM 125a från början....
 
har 15/49 på crosshjulen fast dom har jag inte släng på än!! 15/46 är inte en höjdare på landsväg heller. Men jävligt kul i Stan :banana
ska tillbacks till 42 drev!!! :fyllisar
 
Hehe.
Till sommaren ska jag slänga på antingen 15/45 eller 15/41 med Motardhljuen. Har inte bestämmt vilket ännu. Men 14/48 suger stenhårt på motorväg. Maxar ut på 150km(h... :(
 
jb skrev:
Den kanske var lika rapp som KTM's 125:a? :)
Kanske :lol Fast tror den gick mer som en 250 nästan. Fast kanske inte....

:machinegu jb
 
PutteLiten skrev:
Hehe.
Till sommaren ska jag slänga på antingen 15/45 eller 15/41 med Motardhljuen. Har inte bestämmt vilket ännu. Men 14/48 suger stenhårt på motorväg. Maxar ut på 150km(h... :(


jag körde 14/51 i skogen. funkade bra.. men motorväg sög det som fan.

15/45 tycker jag är bäst på motorväg(går bra att ligga runt 110-120 utan att man dör),15/41 tycker jag är för högt växlad
 
Ingen som vill lägga upp lite porrbilder på en fs650e... Känner för att runka loss lite... :)

Nä seriöst, vill ha lite bilder å kolla på!


Och sitter det beringer originalmonterat på en fs650e SM från 2002?

Vad är det speciellt man ska se upp med som spekulant på en sån maskin? Några veka ställen i ramen eller nåt liknande? Missljud från spisen...?

/Z
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top