Supermoto
Racer has-been...
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Ort
- Örebro.
- Hoj
- | FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
kolla här...Zana skrev:Ingen som vill lägga upp lite porrbilder på en fs650e... Känner för att runka loss lite...
Nä seriöst, vill ha lite bilder å kolla på!
Och sitter det beringer originalmonterat på en fs650e SM från 2002?
Vad är det speciellt man ska se upp med som spekulant på en sån maskin? Några veka ställen i ramen eller nåt liknande? Missljud från spisen...?
/Z
Bromsarna har varit samma sedan 01. Till 04 kom ny pump och 6-kolvsok som är uuuunderbart.


:kocko
Jag kan inte riktigt tänka mig mitt liv utan min lillgumma...

)
Nu lovar Husasekten att de ska vara snälla mot Ebbe resten av året!
Gör den här dig liiite gladare?!?
