Heda
TopGun !!!
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Den enda som har gasat med min hoj e väl krattan i Hallen, han såg glad ut ivf... annars går det väl i Hedatempo som vanligt
Yasha skrev:![]()
Jag fick provköra min sambos Husa på Midlanda och se'n var JAG såld!!! Så jag förstår dig!![]()
Lycka till med valet/köpet, det är lite olika karaktär på motorerna på årsmodellerna 01-03 (de jag provkört...), 04:an kan ju gurun uttala sig om, men hur som helst är det en skitrolig hoj!!!![]()


Varför slutade dom göra det...
Äähh..du är bara avundsjuk
