Priser på motarder

Den enda som har gasat med min hoj e väl krattan i Hallen, han såg glad ut ivf... annars går det väl i Hedatempo som vanligt :rolleyes:

Yasha skrev:
:tummenupp

Jag fick provköra min sambos Husa på Midlanda och se'n var JAG såld!!! Så jag förstår dig! :huvet

Lycka till med valet/köpet, det är lite olika karaktär på motorerna på årsmodellerna 01-03 (de jag provkört...), 04:an kan ju gurun uttala sig om, men hur som helst är det en skitrolig hoj!!! :bow
 
Yasha skrev:
:tummenupp

Jag fick provköra min sambos Husa på Midlanda och se'n var JAG såld!!! Så jag förstår dig! :huvet

Lycka till med valet/köpet, det är lite olika karaktär på motorerna på årsmodellerna 01-03 (de jag provkört...), 04:an kan ju gurun uttala sig om, men hur som helst är det en skitrolig hoj!!! :bow

Jag har ännu inte provkört, men jag är såld iallafall.... :)

Det är årsmodell 2002 jag har riktat in mig mot iallafall. Skulle självklart välja nyare om jag hade mer deg. Men den som väntar får väl se... :tummenupp


/Z
 
Min KTM 520 01 med effektrör fick jag för 30.000:- Du kan säkert hitta ngn husa för sammapris med lite tur. Nu är den iofs inte ombyggd (än) men d kommer :tummenupp
 
KickAss_Prod´s skrev:
Min KTM 520 01 med effektrör fick jag för 30.000:- Du kan säkert hitta ngn husa för sammapris med lite tur. Nu är den iofs inte ombyggd (än) men d kommer :tummenupp

Whoa! Det är ett bra pris... Som jag kanske sagt har jag lagt mitt tak på 50 lax...

Men jag misstänker att din femtjugo inte är reggad, och ett motardset som sitter på från start på husan kostar ju i runda slängar 15 - 20 tusen... Det blir ju runt 50... Men det är fortfarande ett superbra pris!

Ingen som sitter på en Bergare?



/Z
 
Polaren köpte en ny Husaberg 650 motard efter 120mil rasade motorn...kanske en anledning till att Husa är billiga :) Var det fö inte någon här på forumet som hade 2 motorer till sin Husa...
Dom är väl inte riktigt gjorda för att köras runt på gatan, utan det är på banan dom hör hemma :tummenupp
 
Rammstein skrev:
Polaren köpte en ny Husaberg 650 motard efter 120mil rasade motorn...kanske en anledning till att Husa är billiga :) Var det fö inte någon här på forumet som hade 2 motorer till sin Husa...
Dom är väl inte riktigt gjorda för att köras runt på gatan, utan det är på banan dom hör hemma :tummenupp

Då får jag väl köra den som om jag vore på en bana... :arsele


Och om jag köper en 02´a och den inte´har rasat, så lär den väl inte bara gå och göra det... :gnissla


/Z
 
Zana skrev:
Då får jag väl köra den som om jag vore på en bana... :arsele


Och om jag köper en 02´a och den inte´har rasat, så lär den väl inte bara gå och göra det... :gnissla


/Z

Ja, och serva den som om du körde på bana ;)

Jag måste erkänna att Husan är nog det roligaste jag kört :tummenupp
Här var det ju inga problem att få framhjulet att sticka till väders, utan problemet var ju snarare att få det att INTE sticka till väders :kär Vägde ju inget heller, var som att köra en 125 cross med alldeles för stor motor :yoparty
Så i jämförelse mellan Husa-Duken...så är Duken en Goldwing med moppemotor :) Fast själv kör jag så jäkla mycket så jag föredrar Dukens sadel alà skinnfåtölj.

Köp min Duke i stället! Vid snabb affär, så skickar jag även med två skurna oljepumpar med tillhörande ramlager :D
 
Rammstein skrev:
Ja, och serva den som om du körde på bana ;)

Jag måste erkänna att Husan är nog det roligaste jag kört :tummenupp
Här var det ju inga problem att få framhjulet att sticka till väders, utan problemet var ju snarare att få det att INTE sticka till väders :kär Vägde ju inget heller, var som att köra en 125 cross med alldeles för stor motor :yoparty
Så i jämförelse mellan Husa-Duken...så är Duken en Goldwing med moppemotor :) Fast själv kör jag så jäkla mycket så jag föredrar Dukens sadel alà skinnfåtölj.

Köp min Duke i stället! Vid snabb affär, så skickar jag även med två skurna oljepumpar med tillhörande ramlager :D

Hehe.. Du kan ju kasta duken efter mig och se om jag fångar den eller inte... :hihi

Näe, när duken kom minns jag att jag och min kusin satt och dreglade i timmar över tidningen. När jag fick se den uppställd på McVaruhuset dregglade jag ännu mer... Men den är ju för tung/effektsvag för min smak idag.. =)

Fan, nu när jag tänkte efter så sålde alltså McVaruhuset KTM en gång i tiden... :va Varför slutade dom göra det... :mad:


L8R
 
Zana skrev:
Fan, nu när jag tänkte efter så sålde alltså McVaruhuset KTM en gång i tiden... :va Varför slutade dom göra det... :mad:
L8R

Ja, det kan man ju undra :rolleyes:
Snackade med Krister på Mc varuhuset om en hoj jag var intresserad av, när han plötsligt säger: Men du ska veta att nån KTM tar vi inte in här!!
Haha...den j*veln börjar bli kaxig :)
 
Rammstein skrev:
Ja, det kan man ju undra :rolleyes:
Snackade med Krister på Mc varuhuset om en hoj jag var intresserad av, när han plötsligt säger: Men du ska veta att nån KTM tar vi inte in här!!
Haha...den j*veln börjar bli kaxig :)
finns väl en orsak :rolleyes: :D
 
DwD skrev:
finns väl en orsak :rolleyes: :D

Jaha..ja....nu ska man göra sig lustig på den stackars KTM ägarens bekostnad också :gråta Äähh..du är bara avundsjuk :FU

Förövrigt så står mitt bytes erbjudande kvar, nu följer även ÄNNU fler fiiiiina delar med :brynad
 
Rammstein skrev:
Jaha..ja....nu ska man göra sig lustig på den stackars KTM ägarens bekostnad också :gråta Äähh..du är bara avundsjuk :FU

Förövrigt så står mitt bytes erbjudande kvar, nu följer även ÄNNU fler fiiiiina delar med :brynad
hihi :hihi
sorry
 
Zana skrev:
Fan, nu när jag tänkte efter så sålde alltså McVaruhuset KTM en gång i tiden... :va Varför slutade dom göra det... :mad:

L8R

Om det är MC Huset i Malmö, så enligt dem själva slutade de sälja KTM för de tröttnade på garanti reparationer.

Jag var där och frågade för jag tänkte kollat på några delar på en, men de hade bara LC8an, eller vad den nu heter. :(
 
Rammstein skrev:
Polaren köpte en ny Husaberg 650 motard efter 120mil rasade motorn...kanske en anledning till att Husa är billiga :) Var det fö inte någon här på forumet som hade 2 motorer till sin Husa...
Dom är väl inte riktigt gjorda för att köras runt på gatan, utan det är på banan dom hör hemma :tummenupp
Av ren nyfikenhet bara... Hade han följt serviceintervallerna som finns? Vad var det som gick sönder?
 
ska kika på en fs650-02 på lör. för 50 loppor. Då ingår även endurofälgar med dubbdäck. den har rullat 300 mil ung. och e uppdaterad med 03 vippor. Visst tusan ligger den rätt i pris?
 
hp skrev:
Av ren nyfikenhet bara... Hade han följt serviceintervallerna som finns? Vad var det som gick sönder?

Ja, det gjorde han...bytte även alla vippor till -03:ans vippor efter 60mil. vet inte vad det var som gick sönder, men 20k ska det kosta att fixa :va
 
Manne skrev:
ska kika på en fs650-02 på lör. för 50 loppor. Då ingår även endurofälgar med dubbdäck. den har rullat 300 mil ung. och e uppdaterad med 03 vippor. Visst tusan ligger den rätt i pris?
Riktigt tokbra pris. Får du med endurobromsen oxå? Köp! Om den känns rätt såklart osv...
 
Manne skrev:
ska kika på en fs650-02 på lör. för 50 loppor. Då ingår även endurofälgar med dubbdäck. den har rullat 300 mil ung. och e uppdaterad med 03 vippor. Visst tusan ligger den rätt i pris?

AAARRRRGGGHHH!!

Vad du tvungen att skriva det här!!! Jag vill också ha!! =)

Skriv om du köpt den, och posta lite bilder isåfall!!


/Zana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top