Hur kommer det sig att man hittar fina Husabergare från 02 för ca 50k, och samtidigt hittar Ktm´er från 99 för lika mycket?
Ibland hittar man Xr650r för över 80k...!?
Jag är så jävla sugen på en Husabergare, men varför är dom så förhållandevis billiga?
Är det bättre att köra på en äldre lc4, eller ska man gå på en Husa från 2002?
Fan va jobbigt det här är!
Och hur går man tillväga om man tar ett lån 'in blanco' på 15.000? Kanske bättre att fråga banken, men ändå...
Och vad tycker ni man ska begära om man tittar på en bergare när man tänker ge 50k? Är det rimligt att man tex. får med offroadfälgar?
/Zana (
)
Ibland hittar man Xr650r för över 80k...!?
Jag är så jävla sugen på en Husabergare, men varför är dom så förhållandevis billiga?
Är det bättre att köra på en äldre lc4, eller ska man gå på en Husa från 2002?
Fan va jobbigt det här är!
Och hur går man tillväga om man tar ett lån 'in blanco' på 15.000? Kanske bättre att fråga banken, men ändå...
Och vad tycker ni man ska begära om man tittar på en bergare när man tänker ge 50k? Är det rimligt att man tex. får med offroadfälgar?
/Zana (
)
förutom kilen till kamdrevet som inte satt helt fast vid ett tillfälle. Bara att dra fast. Till 02 blev de lite bättre och sedan ytterliggare lite bättre till 03. 04 hände ju lite mer saker med motorn med bl.a ny delad transkåpa i magnesium

Jag menade ju bara att man kan väl spara lite på fordonet om man tex "måste" åka lite längre sträckor...