Present till 22-årig kompis?!

"Percy the pig" på krukan är en given succé :cool:

Bifogat

• percy the pig.jpg
    percy the pig.jpg
    15 KB · Visningar: 589
"Winston the Bulldog" är ju inte heller helt fel :D

Bifogat

• winston.jpg
    winston.jpg
    13.3 KB · Visningar: 568
Jag skulle bli glad över några små dunkar motorolja, olkjefilter, drivpaket, blåa fotpinnar, kåpglas, miniblinkers, undertray, däck, kolfiberstuff, Bagster, regnställ, handskar, rånarluva, strumpor, knäpuckar, dekaler, hjälmvisir, kraschpuckar, stålnät.....

Tror nån att jag fick något av detta när jag fyllde 22?
Nej, utan de försökte stjäla min båge, jobbade hela dan och ingen ringde ens för att säga grattis :brynad

750RR

maverick_750rr skrev:
Jag skulle bli glad över några små dunkar motorolja, olkjefilter, drivpaket, blåa fotpinnar, kåpglas, miniblinkers, undertray, däck, kolfiberstuff, Bagster, regnställ, handskar, rånarluva, strumpor, knäpuckar, dekaler, hjälmvisir, kraschpuckar, stålnät.....

Tror nån att jag fick något av detta när jag fyllde 22?
Nej, utan de försökte stjäla min båge, jobbade hela dan och ingen ringde ens för att säga grattis :brynad

750RR

Men Mavve, har du redan fyllt år??? Då kan jag ju ta bort den här tråden... :crash :rolleyes:

Bjud honom på ett fiskekort i Jämtland så kan ni dra iväg fullpackade upp till fjällen med hojarna. Brukar göra susen när vardagen blir för trist.

berggren_martin skrev:
Bjud honom på ett fiskekort i Jämtland så kan ni dra iväg fullpackade upp till fjällen med hojarna. Brukar göra susen när vardagen blir för trist.
Du menar skada och ev. döda fiskar för nöjes skull?

Rymding skrev:
Du menar skada och ev. döda fiskar för nöjes skull?
Intressant att du skriver det till mig som i princip knappt äter kött eller fisk :). Men ska det ätas så finns det givetvis inget bättre alternativ än vilt. Har haft stort intresse av havsfiske själv förut, men det har delvis försvunnit nu. Där det fanns hur mkt fisk som helst när man var liten är det nu helt dött pga syrefria bottnar, överfiskning osv. (och då pratar vi bara om ett 15-tal år).

Edit: kanske något som gladh kan kommentera?

Last edited:
berggren_martin skrev:
Intressant att du skriver det till mig som i princip knappt äter kött eller fisk :). Men ska det ätas så finns det givetvis inget bättre alternativ än vilt. Har haft stort intresse av havsfiske själv förut, men det har delvis försvunnit nu. Där det fanns hur mkt fisk som helst när man var liten är det nu helt dött pga syrefria bottnar, överfiskning osv. (och då pratar vi bara om ett 15-tal år).

Edit: kanske något som gladh kan kommentera?
Erkänn! Du fiskade slut på dom. ;) :p

En sjömansf*tta är aldrig fel. Mycket bättre än Lena Handén och hennes fem systrar.

Mattias skrev:
En sjömansf*tta är aldrig fel. Mycket bättre än Lena Handén och hennes fem systrar.
Vad föreslår du egentligen? Spermabussen till Tallin? :D

Nyheter
Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Back