Polisrekord på Bågesund

Status
Ej öppen för fler svar.
Vrider det och vänds på statestik igen :), 13 olyckor varav 9st hade mc inblandad, altså 4st som mc inte var inblandad i

undrar varför de inte nämner hur många av olyckorna bilister var inblandade i :), säkert alla 13...

Statistiken säger väl ändå att de flesta mc-olyckor är singelolyckor!?
Hur får du in bilar i det???

Rätta mig om jag har fel.
Med fakta.

Statistiken säger väl ändå att de flesta mc-olyckor är singelolyckor!?
Hur får du in bilar i det???

Rätta mig om jag har fel.
Med fakta.

de flesta bilolyckor är singelolyckor, de flesta MC olyckor är kollision med bil.

vet inte hur det ser ut på den aktuella vägen, men de vinklar statestik på ett sånt sätt att den blir helt meningslös.

Har det hänt 13allvarliga olyckor, och 9mc är inblandade, säger det ingenting om man inte vet hur många bilar, cyklister, hästar, traktorer, och allt annat som kan tänkas vara inblandat i nån av olyckorna.

Måste ju ha en referens för att veta om det är mycket eller lite, sen får man ju även räkna in hur många mc/bilar/hästar/segway det passerar per dag

Så är det icke, de flesta hojolyckor är singelolyckor...

kan så vara, skummade runt förut och såg denhär:

http://www.bilsport.se/news.php?id=67136&c=1#comment

läste inte tillräckligt noga såg jag nu, missvisande rubrik skyller jag på :3freak hursomhelst är det helt orelevant, gnällde messt över att all statestik myndigheter brukar spotta ur sig är ofullständig, och därför egentligen meningslös och kan vinklas hur de själva vill :tungan

.....åh vem fan stoppade upp en femma i kolan på dig då din hillbillie???:arsele

Jag har en favoritväg som jag kör hårt på,härliga väldoserade kurvor.En dag flög det ut en gubbe i vägen och stoppade mig. Han saaa,Faan ta det lite lungt här va då ja ha barn som springer omkring här,hästarna blir livrädda osv.
Vad gör jag då,jo jag saktar ner varje gång jag kommer dit....Men dom från Stockholm skulle ringt sina polare och säga!!! komm jag har hittat en skitcool väg att köra järnet på........(iallafall du)

Det är bara löjligt att skylla på bilister när hojarna kör 2ggr hastighetsgränsen. Dessutom så genar vissa hejvilt i kurvorna.

Haha..stoppa upp en femma.....kul kille...

e bara till att kolla in avataren så ser man att din femma alldrig trillat ner:banana

vänta nu!.....nu ska vi se hur d va d där med att femman inte har trillat ner! vad sägs om att lära er o stava innan ni börjar skicka upp inlägg era små små pojkar..

Lektion 1. inte stockolmare, det stavas stockholmare

Lektion 2. (till dig "svampmjuk_gubbe") inte alldrig, det stavas aldrig

...sen kan du vara ärlig både inför dig själv och hela svenska folket och erkänna att d rann till när du såg min avatar...du behöver inte skämmas:hihi

Jag har en favoritväg som jag kör hårt på,härliga väldoserade kurvor.En dag flög det ut en gubbe i vägen och stoppade mig. Han saaa,Faan ta det lite lungt här va då ja ha barn som springer omkring här,hästarna blir livrädda osv.
Vad gör jag då,jo jag saktar ner varje gång jag kommer dit....Men dom från Stockholm skulle ringt sina polare och säga!!! komm jag har hittat en skitcool väg att köra järnet på........(iallafall du)

Du verkar ha väldigt förutfattade meningar om stockholmare! har det hänt något som du vill ta upp här eller? ja menar- hur vet du att just en stockholmare skulle reagera som du beskriver ( å speciellt jag haha )... visst finns det dårar över hela landet som skiter i om dom får uppmaningar som du skrev men jag misstänker att dom flesta som kör hoj är så pass medvetna om riskerna med att köra just hoj och tänker ett steg längre hela tiden för att in i det längsta inte hamna i en svårhanterlig situation.....:tummenupp

hahahahha!!! komm att tänka på denna gamla härliga vits.
08:or är som spermier,djävligt många men få som det blir folk av.

(ursäkta mig, men jag kunde låta bli,kanske inte stämmer på alla)

hahahahha!!! komm att tänka på denna gamla härliga vits.
08:or är som spermier,djävligt många men få som det blir folk av.

(ursäkta mig, men jag kunde låta bli,kanske inte stämmer på alla)

??? ere nått du kokade ihop nyss eller?

men jag har en till dig och ditt anhang;
"alla vill leva- ingå och bo på medaljens framsida men det är inte alla som platsar på toppen"...:banana

Hur fan kunde det bli inhemskt stamkrig på sh pga bogan:D

hahahahahahaha

Last edited:
vänta nu!.....nu ska vi se hur d va d där med att femman inte har trillat ner! vad sägs om att lära er o stava innan ni börjar skicka upp inlägg era små små pojkar..

Lektion 1. inte stockolmare, det stavas stockholmare

Lektion 2. (till dig "svampmjuk_gubbe") inte alldrig, det stavas aldrig

...sen kan du vara ärlig både inför dig själv och hela svenska folket och erkänna att d rann till när du såg min avatar...du behöver inte skämmas:hihi

det bor en liten tiller i oss alla. Kastar vi glas i stenhus?:va

Du verkar ha väldigt förutfattade meningar om stockholmare! har det hänt något som du vill ta upp här eller? ja menar- hur vet du att just en stockholmare skulle reagera som du beskriver ( å speciellt jag haha )... visst finns det dårar över hela landet som skiter i om dom får uppmaningar som du skrev men jag misstänker att dom flesta som kör hoj är så pass medvetna om riskerna med att köra just hoj och tänker ett steg längre hela tiden för att in i det längsta inte hamna i en svårhanterlig situation.....:tummenupp

ursäkta om jag lägger mig i detta men, bogesund och en massa poliser...Det verkar som de flesta inte saktar ner efter den vägen, iaf om man skall tro på allt som skrivs på sh om detta (år efter år efter år efter år). Självklart finns det även 08:or som saktar ner, kanske även du (men det vet jag ingenting om för vi känner inte varandra)..

bara mina funderingar, ingen sanning mao...

Ett jävla gnäll på SH från tykna Stockholmare... kan ni inte hålla snattran lite?
Finns det ingen ignorefunktion så man kan ta bort er alla samtidigt?

Skönt att polisen äntligen sätter in lite resurser för bli av med kamikazepiloterna på Bogan. :tummenupp Ett gäng värre nötter är svåra att finna :hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma