Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ett jävla gnäll på SH från tykna Stockholmare... kan ni inte hålla snattran lite?
Finns det ingen ignorefunktion så man kan ta bort er alla samtidigt?
Skönt att polisen äntligen sätter in lite resurser för bli av med kamikazepiloterna på Bogan.Ett gäng värre nötter är svåra att finna
![]()
ursäkta om jag lägger mig i detta men, bogesund och en massa poliser...Det verkar som de flesta inte saktar ner efter den vägen, iaf om man skall tro på allt som skrivs på sh om detta (år efter år efter år efter år). Självklart finns det även 08r som saktar ner, kanske även du (men det vet jag ingenting om för vi känner inte varandra)..
bara mina funderingar, ingen sanning mao...
Å till dig smartswede... vem fan ere som ska knipa käft om inte du din räka...vi har en diskussion här så håll dina smutsiga fingrar härifrån å somna om!
Ska göra så lilla spermie därFinns ändå inget vettigt motstånd här för en vettig diskussion.
![]()
Vrider det och vänds på statestik igen, 13 olyckor varav 9st hade mc inblandad, altså 4st som mc inte var inblandad i
undrar varför de inte nämner hur många av olyckorna bilister var inblandade i, säkert alla 13...
Nån som tar åt sig här???![]()
Vad gäller din avatar, så rinner det inte till när jag ser en bimbo med plastnappar å ett gevär.
Din ton avslöjar dig dock mer än du tror, och bekräftar ovan nämnda fördommar om sk. 08'or. Ni är ju som måsar....skränar å skiter ner...!!!
Det är bara att beklaga vad gäller ditt hojval... men det finns hopp.
Om 10år eller nått kanske du har klippt dig, skaffat jobb..å mognat så du fått en egen lite tjej.vem vet du kanske insett att det finns ett liv utanför tullarna med ......
![]()
En motorcykel har kortare bromssträcka än en bil.
En motorcykel har kortare bromssträcka än en bil.
Eller så börjar folk leka Rossi på vägar som dom inte känner till istället...
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |