Polisrekord på Bågesund

Status
Ej öppen för fler svar.
Visst är nio mc-olyckor nio för mycket.
Men nio på fyra år! Undrar hur många mil det körts med mc på den vägen under dessa fyra år.

Visst är nio mc-olyckor nio för mycket.
Men nio på fyra år! Undrar hur många mil det körts med mc på den vägen under dessa fyra år.

9 allvarliga olyckor, 3 dödsolyckor, på en sträcka av en knapp mil, det är en del.
Sen kommer de vurpor till som inte lett till alltför allvarliga skador..

9 allvarliga olyckor, 3 dödsolyckor, på en sträcka av en knapp mil, det är en del.
Sen kommer de vurpor till som inte lett till alltför allvarliga skador..

Med tanke på att det låter som att folk kör där som om det vore Isle of man tt så hade jag väntat mig fler. Jag gläds åt att det bara är nio rapporterade, även om det är nio för många.

Jaha, någon som är förvånad? Det är väl bara att måla hojarna blå-vita, inta en upprätt bumse-hållning och låtsas att ni är på utryckning.....

Dumma djävla stockolmare!!!har ni inga andra sköna vägar att köra på.flytta söderut så ha ni lite att välja på.Bogan hit och dit= löjligt.

Jag lyssnade på en föreläsning på Hoj-X. Det var en polis som hade intressanta saker att säga om just mc-folk. Han nämnde Bogan och Bulten i några andetag, de kommer många få se ofta en tid framöver.

"Genom samverkan med andra aktörer* inom trafiksäkerhetsområdet hoppas vi nå ut med riktad trafiksäkerhetsinformation till motorcykelförare. "

Var inte S&S kvällarna ett ganska bra sätt för detta...:huvet

Undrar vem som är mest mottaglig för "trafiksäkerhetsinformation" han som står och småsnackar med KJECOP på barkarby eller han som just fått kk indraget eller ombesiktning för att blinkersglaset är för solblekt och inte riktigt orange? :död

Undrar om dom verkligen tror att hojåkare inte bara kommer hitta ngn annanstans at köra kurvor?

Dumma djävla stockolmare!!!har ni inga andra sköna vägar att köra på.flytta söderut så ha ni lite att välja på.Bogan hit och dit= löjligt.

.....åh vem fan stoppade upp en femma i kolan på dig då din hillbillie???:arsele

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey