Polisrekord på Bågesund

Status
Ej öppen för fler svar.
Ett jävla gnäll på SH från tykna Stockholmare... kan ni inte hålla snattran lite?
Finns det ingen ignorefunktion så man kan ta bort er alla samtidigt?

Skönt att polisen äntligen sätter in lite resurser för bli av med kamikazepiloterna på Bogan. :tummenupp Ett gäng värre nötter är svåra att finna :hihi

Nu tog vi åt oss ..

Den dagen sillstryparnas epedemi, den kollektiva högerarmspolion, släpper kanske ni också får lite budget och insatser :püss

ursäkta om jag lägger mig i detta men, bogesund och en massa poliser...Det verkar som de flesta inte saktar ner efter den vägen, iaf om man skall tro på allt som skrivs på sh om detta (år efter år efter år efter år). Självklart finns det även 08:or som saktar ner, kanske även du (men det vet jag ingenting om för vi känner inte varandra)..

bara mina funderingar, ingen sanning mao...

Tyvärr är det helt rätt! bogesund och "slingerbulten" är 2st jävligt sköna slingor att köra och eftersom många kör på dessa och det händer olyckor så är det inte mer än naturligt att folk som bor utefter dessa reagerar och även sheriffen och det är lite skumt att dom inte har gjort det tidigare!.

*Att köra en fläskig twin är definitivt inte att kasta sten i glashus din fjolla. Att försöka skapa en konflikt över vilken typ av hoj man kör är t.o.m under min nivå så håll dig där du*

*08:or är som spermier...hmmm...e d ett vida begrepp ute i landet så ere bara att beklaga då detta har uppstått pga avundsjuka och osäkerhet*

Å till dig smartswede... vem fan ere som ska knipa käft om inte du din räka...vi har en diskussion här så håll dina smutsiga fingrar härifrån å somna om!

Å till dig smartswede... vem fan ere som ska knipa käft om inte du din räka...vi har en diskussion här så håll dina smutsiga fingrar härifrån å somna om!

Ska göra så lilla spermie där :såjaponken Finns ändå inget vettigt motstånd här för en vettig diskussion. :arsele

Nån som tar åt sig här??? :)

Vad gäller din avatar, så rinner det inte till när jag ser en bimbo med plastnappar å ett gevär.

Din ton avslöjar dig dock mer än du tror, och bekräftar ovan nämnda fördommar om sk. 08'or. Ni är ju som måsar....skränar å skiter ner...!!!

Det är bara att beklaga vad gäller ditt hojval... men det finns hopp.

Om 10år eller nått kanske du har klippt dig, skaffat jobb..å mognat så du fått en egen lite tjej.:hihi vem vet du kanske insett att det finns ett liv utanför tullarna med ......:banana

Vrider det och vänds på statestik igen :), 13 olyckor varav 9st hade mc inblandad, altså 4st som mc inte var inblandad i

undrar varför de inte nämner hur många av olyckorna bilister var inblandade i :), säkert alla 13...

Max 12.
Jag vet 1 som en bil inte var inblandad i förra året.

Nån som tar åt sig här??? :)

Vad gäller din avatar, så rinner det inte till när jag ser en bimbo med plastnappar å ett gevär.

Din ton avslöjar dig dock mer än du tror, och bekräftar ovan nämnda fördommar om sk. 08'or. Ni är ju som måsar....skränar å skiter ner...!!!

Det är bara att beklaga vad gäller ditt hojval... men det finns hopp.

Om 10år eller nått kanske du har klippt dig, skaffat jobb..å mognat så du fått en egen lite tjej.:hihi vem vet du kanske insett att det finns ett liv utanför tullarna med ......:banana

Alltså d verkar va svårt för vissa...kan d vara så att du har en förstoppning eller nått? för d första..igen..att du inte tänder på tjejer är vi alla överens om nu ok så nu förstår jag varför du inte tycker om min avatar men jag vägrar att byta den till en bild på David hasselhoff som du verkar beundra på avstånd.
Vem fan var det som började skita!!! vare inte någon som började tro att han visste nått om oss härliga underbara och styrande stockholmare???eller vart fan vill du komma din felande länk?

Åh vem i helvete tror du att du e med din sura SP1:a! Tillern är ju hästlängder framför spettan o du e bara sur för att det är så..jag förlåter dig för din okunnighet pojk.

Jag är snaggad- har ett bättre jobb än dig- har en flickvän och bor utanför tullarna hahahaa du får skaffa lite bättre underlag innan du ger dig på en 08:a igen :yoparty :7peta :whip :blah :sissy

Last edited:
En motorcykel har kortare bromssträcka än en bil.

Ja visst fan har den det, det vet väl alla! :hihi

Töntig diskussion vad gäller 08:or, och hur fan kan man ta åt sig? Så länge det inte kommer till fotboll är ni helt okej.

Alla som inte är Stockholmare i hjärtat och blodet är j-vla bönder. Punkt slut, slutsnackat :)

Kan väl försöka fokusera kring trådens innehåll och skippa påhoppen på 08er och bönder. Smått roande med pajkastningen, men känns inte riktigt som det leder någon vart...
Uppmaning, ut o leta nya sköna ställen att framföra sin båge på istället, kring Hufvudstaden, de ska jag göra iaf :)

Inte konstigt att det är svårt att få till en seriös diskussion om förbättring med motorcyklister som kör sporthoj.

Mogna och skärp er! Rena dagiset där alla försöker ge coolare och rappare kommentarer än den andra.

Tråd stängd! Snälla öka kvaliten på erat deltagande på SH.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma