valmers skrev:Jaså inte? Vad skall du göra då, sluta hälsa på poliser eller?
Det skulle vara något..
Vilken grej!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
valmers skrev:Jaså inte? Vad skall du göra då, sluta hälsa på poliser eller?
För mig får du skriva vad du vill men utan att vara psykolog lyser behovet av bekräftelse igenom ganska tydligt...IronMike skrev:Har inte skrivit för att skryte eller få uppmärksamhet, utanför att jag sj tycker att det är kul läsning när andra berättar sina historier.
Tror du har missuppfattat hur ett forum fungerar.IronMike skrev:Vill man inte läsa så skit i det, behöver inte ... jag hackar inte på ngn i andra trådar där jag blir irriterad över något. Det här forumet måste "piffas" till lite, liknar ju mer ett pensionärs-hak...
sandstream skrev:Istället för att "piffa" till det här forumet kanske du ska starta ett eget för killar och tjejer som vet hur man behandlar en hoj som den är byggd för![]()
Klankar ned? Bara för att man inte håller med moppefuckon i deras imbecilla åsikter? Lägg av, logga in på bike.se om det inte passar.Comi skrev:Tja, anmäler du dig?
Lysande körning på gotland...
Jag håller med IMike. Klart man kan ha olika åsikter, men det är alltid någon som klankar ned för att vara fiffig på andras bekostnad. Och det är inte så lite irriterande.![]()
valmers skrev:Klankar ned? Bara för att man inte håller med moppefuckon i deras imbecilla åsikter? Lägg av, logga in på bike.se om det inte passar.
Another worldrecordbreaker signerad Valmers.valmers skrev:Klankar ned? Bara för att man inte håller med moppefuckon i deras imbecilla åsikter? Lägg av, logga in på bike.se om det inte passar.
valmers skrev:Klankar ned? Bara för att man inte håller med moppefuckon i deras imbecilla åsikter? Lägg av, logga in på bike.se om det inte passar.
Först klankar du ner på mig och min körning på Gotland, sen gnäller du på att folk klankar på andra. :kockoComi skrev:Tja, anmäler du dig?
Lysande körning på gotland...
Jag håller med IMike. Klart man kan ha olika åsikter, men det är alltid någon som klankar ned för att vara fiffig på andras bekostnad. Och det är inte så lite irriterande.![]()
Tack,äntligen nån som fattarpucko skrev:Jag måste passa på att säga att man inte kan bli sur för att bli stoppad i en rutinkontroll. jag tycker det är bra,att polisen försöker hålla bort alkolister,narkomaner .Men sen behöver inte polisen vara otrevlig och tyken.
sandstream skrev:Först klankar du ner på mig och min körning på Gotland, sen gnäller du på att folk klankar på andra. :kocko
BTW: Jag har aldrig utgett mig för att vara någon fartfantom men jag tycker det är kul att köra bana och att filma.
Ingen tvingar dig att se filmerna men visst har du rätt att tycka till om dem![]()
Kia skrev:Va otroligt gulliga ni är mot varandra bara för att ni tycker olika. Kan man inte ventilera sin åsikt samtidigt som man är trevlig mot den som inte håller med....eller jag vet inte.![]()
Vad konstigt, jag som tolkade dina kommentarer om min körning på Gotland som något negativtComi skrev:Jag klankade inte. DU skrev att du ville vara i vägen på Bulten, och jag svarade.
Victor skrev:Hörru, du är lapplisa så det är såklart att du inte vet
När jag tänker efter så vet jag inte om jag verkligen är ironisk.
Kia skrev:Va otroligt gulliga ni är mot varandra bara för att ni tycker olika. Kan man inte ventilera sin åsikt samtidigt som man är trevlig mot den som inte håller med....eller jag vet inte.![]()
BAD skrev:![]()
Före detta nitisk P-nisse![]()
blub skrev:Jo men det är svårare och tydligen inte värt ansträngningen (iaf. på internet).
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |