Långa farbron
Yster tokfrans
Oldman skrev:Kör hårt!! IronMike![]()
.
Hallå Långafarbron! Driver du med vissa här? Eller är du som människa hellt :kocko och hellt utan roliga vänner.
Välj själv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oldman skrev:Kör hårt!! IronMike![]()
.
Hallå Långafarbron! Driver du med vissa här? Eller är du som människa hellt :kocko och hellt utan roliga vänner.
Oj!! Du är både snabb och roligLånga farbron skrev:Välj själv.
sweborn skrev:OK, så polisen (?) i Saaben bara åkte upp jämsides och visade fingret, helt utan anledning?
Edit: killen = polisen = eller ?
korvgubbe skrev:..är det värre att en kåt gubbe laddar hem och delar med sig av bilder(som han själv inte tagit) än att köra för fort och vårdslöst och därför utsätta medtrafikanter för livsfara?!..
![]()
![]()
![]()
.... indirekt livsfara e väl inte att jämföra med barnporr
varför ens dra den paralellen?
granath_ skrev:skulle verkligen den där vara med![]()
![]()
Snälla kan inte du välja?Långa farbron skrev:Välj själv.
Han e custom-kille i maskopi med chrolo..Oldman skrev:Kör hårt!! IronMike![]()
.
Ok,killen kanske har dragit snuten och i så fall förstår jag snutarna men hur förklarar du deras sätt mot mig då? http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1510357&postcount=27Långa farbron skrev:En "under" till sporthojsåkare som skryter om att han brukar dra snuten,sen lipar han över att dom trakasserar han.
Skorpan skrev:Ok,killen kanske har dragit snuten och i så fall förstår snutarna men hur förklarar du deras sätt mot mig då? http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1510357&postcount=27
Och den här: http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1510607&postcount=42
Skulla vara kul och höra din åsikt på det hela för jag får det INTE till nåt annat än att VISSA jävlas så mycket som möjligt.
Nej lången,inte hela tråden,gå upp 2 inläggLånga farbron skrev:Vilka som vill jävlas eller inte vet inte jag.
Men det som jag tycker är intressan är ju att hela tråden handlar om att han jävlas med snuten och sen när dom påståts jävlas tillbaka så kommer han och gnäller över det.
Har tittat på deras inlägg!! Kan nog påstå att det är mycket inbördes beundran mellan dem två och att de är sååå präktig av sig.IronMike skrev:Han e custom-kille i maskopi med chrolo..
Jag syftade på trådskaparen som tidigare, vid flera tillfällen, berättat om hur han kört ifrån polisen.Skorpan skrev:Men då kan du lika gärna tacka ALLA som kör sporthoj för den finns nog inte en enda som inte har kört för fort nångång![]()
Har inte skrivit för att skryte eller få uppmärksamhet, utanför att jag sj tycker att det är kul läsning när andra berättar sina historier.sandstream skrev:Jag syftade på trådskaparen som tidigare, vid flera tillfällen, berättat om hur han kört ifrån polisen.
1. det förstår jag i så fall men vi vet ändå inte hur det börjadesandstream skrev:Jag syftade på trådskaparen som tidigare, vid flera tillfällen, berättat om hur han kört ifrån polisen.
Jag vart stoppad förra veckan av en mc-polis utan att veta vad han ville.
Stannade och fick inga böter. Han var trevlig dessutom.
Ju fler som drar polisen ju större är chansen att de stoppar oss titt som tätt utan någon större anledning.
Jaså inte? Vad skall du göra då, sluta hälsa på poliser eller?Skorpan skrev:3. det är upp till dom hur dom behandlar folk,kommer dom o jävlas med mej så inte fan kommer jag vara snäll mot dom heller,upp till dom...
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |