Poliser, poliser, dessa poliser *suck*

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date
IronMike skrev:
Har inte skrivit för att skryte eller få uppmärksamhet, utanför att jag sj tycker att det är kul läsning när andra berättar sina historier.
För mig får du skriva vad du vill men utan att vara psykolog lyser behovet av bekräftelse igenom ganska tydligt...

IronMike skrev:
Vill man inte läsa så skit i det, behöver inte ... jag hackar inte på ngn i andra trådar där jag blir irriterad över något. Det här forumet måste "piffas" till lite, liknar ju mer ett pensionärs-hak...
Tror du har missuppfattat hur ett forum fungerar.
Folk skriver och tycker, det finns alltid någon som inte håller med och utnyttjar sin fulla rätt att ventilera sin åsikt.

Istället för att "piffa" till det här forumet kanske du ska starta ett eget för killar och tjejer som vet hur man behandlar en hoj som den är byggd för :tummenupp

sandstream skrev:
Istället för att "piffa" till det här forumet kanske du ska starta ett eget för killar och tjejer som vet hur man behandlar en hoj som den är byggd för :tummenupp

Tja, anmäler du dig?
Lysande körning på gotland...

Jag håller med IMike. Klart man kan ha olika åsikter, men det är alltid någon som klankar ned för att vara fiffig på andras bekostnad. Och det är inte så lite irriterande. :huvet

Comi skrev:
Tja, anmäler du dig?

Jag håller med IMike. Klart man kan ha olika åsikter, men det är alltid någon som klankar ned för att vara fiffig på andras bekostnad. Och det är inte så lite irriterande. :huvet
Klankar ned? Bara för att man inte håller med moppefuckon i deras imbecilla åsikter? Lägg av, logga in på bike.se om det inte passar.

valmers skrev:
Klankar ned? Bara för att man inte håller med moppefuckon i deras imbecilla åsikter? Lägg av, logga in på bike.se om det inte passar.
Another worldrecordbreaker signerad Valmers.

Utan att ta ställning för endera sidan så måste jag bara få säga att dina inlägg är alltid en fröjd att läsa, även de gånger man inte delar din åsikt.

/Jocke

valmers skrev:

Fint att du inte kallar mig moppefucko.
FÖr det var väl någon annan du syftade på?

Va otroligt gulliga ni är mot varandra bara för att ni tycker olika. Kan man inte ventilera sin åsikt samtidigt som man är trevlig mot den som inte håller med....eller jag vet inte. :)

Jag måste passa på att säga att man inte kan bli sur för att bli stoppad i en rutinkontroll. jag tycker det är bra,att polisen försöker hålla bort alkolister,narkomaner .Men sen behöver inte polisen vara otrevlig och tyken.

Comi skrev:
Tja, anmäler du dig?

Först klankar du ner på mig och min körning på Gotland, sen gnäller du på att folk klankar på andra. :kocko

BTW: Jag har aldrig utgett mig för att vara någon fartfantom men jag tycker det är kul att köra bana och att filma.
Ingen tvingar dig att se filmerna men visst har du rätt att tycka till om dem :tummenupp

pucko skrev:
Jag måste passa på att säga att man inte kan bli sur för att bli stoppad i en rutinkontroll. jag tycker det är bra,att polisen försöker hålla bort alkolister,narkomaner .Men sen behöver inte polisen vara otrevlig och tyken.
Tack,äntligen nån som fattar :tummenupp

sandstream skrev:
Först klankar du ner på mig och min körning på Gotland, sen gnäller du på att folk klankar på andra. :kocko

BTW: Jag har aldrig utgett mig för att vara någon fartfantom men jag tycker det är kul att köra bana och att filma.
Ingen tvingar dig att se filmerna men visst har du rätt att tycka till om dem :tummenupp

Jag klankade inte. DU skrev att du ville vara i vägen på Bulten, och jag svarade.

Kia skrev:
Va otroligt gulliga ni är mot varandra bara för att ni tycker olika. Kan man inte ventilera sin åsikt samtidigt som man är trevlig mot den som inte håller med....eller jag vet inte. :)

Hörru, du är lapplisa så det är såklart att du inte vet :mad:

När jag tänker efter så vet jag inte om jag verkligen är ironisk.

Comi skrev:
Jag klankade inte. DU skrev att du ville vara i vägen på Bulten, och jag svarade.
Vad konstigt, jag som tolkade dina kommentarer om min körning på Gotland som något negativt :rolleyes:

Victor skrev:
Hörru, du är lapplisa så det är såklart att du inte vet :mad:

När jag tänker efter så vet jag inte om jag verkligen är ironisk.

Jag är inte bara Lapplisa, jag är Nitisk åxå. *skrattar* :tungan

Kia skrev:

Jo men det är svårare och tydligen inte värt ansträngningen (iaf. på internet :rolleyes: ).

:kocko :kocko :kocko :kocko
Bengen tog min lapp för två månader sedan!
Var på väg till hälsingland, låg bakom en lastbil och fes i några mil!
Lesnade efter ett tag och blåste om!
Lät varven öka och hastigheten stiga!
Vid 250-270kmh släpte jag och gick över ett backrön där stod polisen mitt i E4 med lacern!
Låste hjulen både fram och bak (vinglade som fan)
När jag väl stannat springer snuten fram till mig skrikandes!
Men jag hörde inte så mycket pga pluggar och hjälm!
När hjälmen var av och pluggarna ur så visade han mig lacern och han fick mig på 129kmh på 90 väg!
Då vela han ha det till vårdslöshet i trafik osv men jag hävdade på att han skrämde mig när han stod mitt i vägen!
Då blev det tyst en stund.
Han berättar senare att han hört mig 2 min innan jag kom och att han då var på väg in i bilen för att åka därifrån.
När jag då försökte att få honom att skriva 119 istället för 129kmh blev han ursinig och genomförde en flygande besiktning på plats!
Lite böter för miniblinkers, bullernivå osv....
Jävlas inte så mycket med snuten DET KOSTAR BARA MER!!!!
Men men jag får skylla mig själv! :kocko
Provade där efter detta med bakhjult därifrån utan körkort och böteslappen i fickan, blir då stoppad av polisens kolegor 2km längre fram men får då bara en varning! :7peta
Finns bara en lösning till allas vårat problen!
Miniskylt i innerskärmen och ge fan i att stanna!!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman