- Jerker -
Gudomlig sporthojare
Håller med. Jag trodde det var hojen man hörde först, men så var det bilen som tjöt som en spädgris
Ja V8 med konventionell slirautomat och ständiga kickdowns borde det vara om Polisen ska göra såna här produktioner. Gärna lite Evert Bäckströmska kommentarer från de i bilen: "Fy fan, såna där ska man koka lim på" osv.
Jag stod med hojen på Shellmacken i Tyresö med hojen när hela kopplet drog förbi, först de två SH-medlemmarna på hoj, sen helikopeter sen de två bilarna. :lassie
Själv tror jag inte man helt ska utesluta att det stora pådraget på denne pilot, kan förklaras med att man måhända äntligen trodde sig ha ett annat ekipage på kornet. En annan svart hoj/förare som också hetsat polisen i ett antal polisjaktsfilmer.
Naturligtvis en mycket tråkig utgång, men det är ju tyvärr den uppenbara insatsen om man ägnar sig åt sånt här, i synnerhet utan kk.
Japp. Till och med britterna begrep det där och utrustade sherifferna med SD1or för snabba transporter. Svenska polisen har säkert ngt miljömål som är högre prioriterat.