Slogs dom?
Sålde dom knark?
Näe, dom drack öl på en MC träff, på inhägnat område
Fattar du hur dyrt det skulle kunna bli att anordna Lellesveckan, Hoj-X eller Gotlandsträffen om polisen skulle få för sig att skicka allt dom har även dit.
Man kan alltid motivera insatsen med att man inte kan göra skillnad på MC träffarna och att det är kutym att MC träffar betalar för sig.
Sen så skrev jag inte huliganaktivister utan aktiviteter, men jag klassar inte grovt kriminella MC gäng som huliganer heller, den springande punkten är vilka aktiviteter som förekomer, vid varje jävla fotbollsmatch slåss det och vandaliserar, både på matchen och ute på stan före och efter på Bike Meet är det MC träff.
Du måste juh skoja. De kanske inte slog just där men de typ skjuter och mördar folk och bedriver utpressning samt säljer knark rätt friskt annars...
Visst är huliganer ett helt annat klientel, men jag tycker personligen de är slödder allihop. Vill du ha sånna i ditt kvater kanske som langar koks till din 14åriga dotter?
Om det hade brakat loss där när både H.A och Bandidos är på samma plats vad tror du hade hänt då, Massslakt på oskyldiga människor som står i vägen förmodligen, Så det kanske VA därför de hade typ 1000poliser där...
///Micke