Peter1980
Team Ajvar
- Gick med
- 25 Jan 2009
- Hoj
- Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Så fast ja kör hoj måste ja stanna om polisen beordrar mig att stanna?
Fan va jobbit
Dagens bästa.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så fast ja kör hoj måste ja stanna om polisen beordrar mig att stanna?
Fan va jobbit

Dagens bästa.![]()
Man lyder order och tar inte saken i egna händer.
Peter vill ha kärlek tror jag
Då säger jag igen...snuten har ingen jävla aning om vad killen på hojen har gjort..kan va en som bara vill leka..kan va en som precis gjort något grovt brott. Vad man väljer att göra när polisen satt på blåljusena är upp till en själv!!

Nåt fel med att hålla 50 på 50väg?
Stannar du när polisen beordrar dig att stanna efter att du bränt förbi kontrollen i 250km/h?
Ska precis iväg hem och få det (inte av Jörgen dock)
Trevlig helg!
Om man är en polisman och i tjänst så lyder man order från sin vakhavande. Vad är problemet. Detta handlar återigen om att en polisman i tjänst inte lyder order. I TJÄNST POLIS I TJÄNST POLIS I TJÄNST LYDDE INTE ORDER
Absolut!!!!
För att ställa en motfråga..vad gjorde de fel? Förutom att de inte lydde order...för jag tolkar ditt inlägg på att du tycker att det är deras fel att killen körde av vägen.
Att säga att de prejade av honom av vägen är bara löjligt. Ville de det på allvar hade han legat i diket vid 2 tillfällen innan han klota.
nu börjar du bli högljudd, ta det lugnt med ölen så ingen ringer ordningspolisen![]()
Ring polisen från överkalix![]()
haha, jag har träffat dom, kanske känner någon också så kanske ringer och säger att det behövs ett ingripande i botkyrka
http://www.youtube.com/watch?v=a0oVbf3SiUs
Hur ser du på den här händelsen egentligen! skit i hojkillen, han är redan raderad. hur ser du på att en polisman bryter mot sina egan lagar, tycker du det är okej
Undrar vad som hade hänt OM INTE hojkillen hade "drattat på rumpan", hade polisen blivit åtalad då...?
Tillbaka på ruta Nr: 1
/KentW
Undrar vad som hade hänt OM INTE hojkillen hade "drattat på rumpan", hade polisen blivit åtalad då...?
Tillbaka på ruta Nr: 1
/KentW
Kent år det åldern eller bara frustration eller båda delarna?
Då hade nog denna polis tagit egna beslut på tex en trafikolycka och stört ordningen.
Hur i helvete kan du genom mitt inlägg tolka att jag tycker att det är deras fel att han körde av? Har jag ens nämnt något om en prejning? Min fråga var att är det värt att riskera livet på utomstående genom att köra på fel sida i rondeller osv, för en person som de vet vart den bor? Har till och med för mig att hojen var hans egen, men han hade inget körkort.
My bad... Agree..absolut inte värt detKent år det åldern eller bara frustration eller båda delarna?
Då hade nog denna polis tagit egna beslut på tex en trafikolycka och stört ordningen.
Ja ålder spelar definitivt in...man blir visare med åren.
Och framförallt så tar man inget för givet eller uttalar sig kategoriskt, det brukar slå tillbaka har jag noterat.
Jag bara undrar....rent allmänt.
Hälften av alla inlägg går ju ut på sånt....
- ...OM..
- ...OM inte...
Jag tror faktiskt att du fattar.
/KentW
Ja ålder spelar definitivt in...man blir visare med åren.
Och framförallt så tar man inget för givet eller uttalar sig kategoriskt, det brukar slå tillbaka har jag noterat.
Jag bara undrar....rent allmänt.
Hälften av alla inlägg går ju ut på sånt....
- ...OM..
- ...OM inte...
Jag tror faktiskt att du fattar.
/KentW
Tror du skulle se på detta med andra ögon om du i ditt yrke samverkande med polismyndigheten. Återigen mcföraren gjorde fel och skall straffas för det
Polismannen skulle ögonblickligen slagit av och följd Lkc´s order. Hur jävla många gånger skall man behöva skriva det!! och varför fortsätter du att försvara denna cowboy?
Tror du skulle se på detta med andra ögon om du i ditt yrke samverkande med polismyndigheten. Återigen mcföraren gjorde fel och skall straffas för det
Polismannen skulle ögonblickligen slagit av och följd Lkc´s order. Hur jävla många gånger skall man behöva skriva det!! och varför fortsätter du att försvara denna cowboy?
Var har jag skrivit att jag försvara någon av dom......?
Du kanske skulle behöva en öl för att lugna ner dig lite du med.
/KentW
Du kanske skulle behöva en öl för att lugna ner dig lite du med.
/KentW
Inga fler öl för hans del nu, han är redan högljudd!
tror flera missförstår varandra om vad man talar om i den här tråden.
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem