Ka11e
Ny medlem
En varning hade helt klart varit på sin plats, minst två veckor innan man gör en sån här operation.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
150.000"Skriven: 08 Mar 2007 - Johnny Cedergren
Jag har tagit bort ALLA pm som var äldre än 2 år som ligger i din PM-låda. Det var totalt 150.000 meddelanden. Vill rekommendera alla att gå igenom era PM-lådor och rensa. PM-läsning och skickning är en stor process för sajten och är en del i det stora som slöar ner sajten. Jag tog bort mina 20.000 meddelanden helt och hållet för att visa gott exempel. "
Varför inte upplysa oss om detta och SEN plocka bort meddelanden? Det man inte vet något om gör man ju inget åt. Finns säkert fler som sparat väsentliga saker på pm.
Bland annat jag har inte tänkt på att man inte rensat pm-boxen på 100-år förrän man får meddelande om att pm-boxen är full.![]()
Ojdå. Trodde inte att PM var så viktigt. Hur ska det annars rensas egentligen? Själv så råka jag ta bort alla mina egna PM. Dock har allt av viktigt värde liksom försvunnit bland de 20000 pm jag hade sparade. Min PM sida tar typ 1 minut att öppna.2806907Fattade inte först vad det gällde men ser ju nu att jag oxå blivit av med en del PM som jag sparat - och ville ha kvar!
Nu får du nog be om ursäkt Swedie, det där var allt annat än genomtänkt !!
Ojdå. Trodde inte att PM var så viktigt. Hur ska det annars rensas egentligen? Själv så råka jag ta bort alla mina egna PM. Dock har allt av viktigt värde liksom försvunnit bland de 20000 pm jag hade sparade. Min PM sida tar typ 1 minut att öppna.
Ska kika på att få tillbaka dom.
Kommer inaktivera PM just nu ... tills dess att jag kanske fått tillbaka dom (från en backup).
Jag tänkte inte på att just sparade PM brukar vara 2 år och äldre.
Så jag ursäktarSka försöka lösa det här.
Finns ingen sådan funktion och inget jag kommer bygga då det är en väldigt temporär lösning som inte riktigt fungerar i längden bland nya eller gamla medlemmar.2807036Två förslag:
En Arkiv-mapp där man får spara PM som aldrig tas bort. Totalkvoten på 300 dras från Arkivmappen så att om man tex har sparat 50 PM i Arkivet så får man bara 250 i Inbox. Om du skulle behöva städa igen alltså.
Jag har inte hittat någon funktion för att exportera (markerade) PM till lokal hårddisk utan det verkar som om man får klippa o klistra. Går det inte att fixa en export? Har sett det på andra forum.
Bara en tanke eller två.
Ojdå. Trodde inte att PM var så viktigt. Hur ska det annars rensas egentligen? Själv så råka jag ta bort alla mina egna PM. Dock har allt av viktigt värde liksom försvunnit bland de 20000 pm jag hade sparade. Min PM sida tar typ 1 minut att öppna.
Ska kika på att få tillbaka dom.
Kommer inaktivera PM just nu ... tills dess att jag kanske fått tillbaka dom (från en backup).
Jag tänkte inte på att just sparade PM brukar vara 2 år och äldre.
Så jag ursäktarSka försöka lösa det här.
jodå.. jobbar på't nu. tar ett par timmar. Tänkte inte så långt tyvärr att det just var sparade meddelanden som var så gamla. måste dock hitta någon bra lösning... hmm
Trist oxå att det ska finns attitydmänniskor som drar idiotslutsatser som är rena påhopp mot mig / sajten.
njae.. bara lite kanske. i vissa vinklar2807054....du e söt ändå,...![]()
Det gör ingen skillnad alls på hastigheten på sajten.2807052Ska du rensa, ta bort alla SH medlemmar som inte varit inloggade på två år.
Finns hur många som helst som bara varit inne och vänt.
Trist oxå att det ska finns attitydmänniskor som drar idiotslutsatser som är rena påhopp mot mig / sajten.
Ska du rensa, ta bort alla SH medlemmar som inte varit inloggade på två år.
Finns hur många som helst som bara varit inne och vänt.
jodå.. jobbar på't nu. tar ett par timmar. Tänkte inte så långt tyvärr att det just var sparade meddelanden som var så gamla. måste dock hitta någon bra lösning... hmm
Det når för få medlemmar för att göra någon skillnad.2807076En uppmaning till oss användare att att rensa pmboxen och spara de man vill ha kvar är ingen dum ide.
Har rensat min nu.
Det når för få medlemmar för att göra någon skillnad.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |