PM Borttagna? Inte bra! :(

Funktionen för att spara ner PM finns, och har funnits länge. Scrolla ner (sen, när PM-boxen är igång igen) och kolla längst ner. Man kan spara som txt, xml och nåt mer.

Minska ned PM-box storleken för varje användare.
Visst, jag tycker att det är bra att kunna ta emot många pm, för det gör man ibland.
Men ifall det skulle göra SH snabbare så kan jag acceptera en mindre inbox.

Andra alternativ är att göra som DrBike tipsade om
"att den lilla kryssrutan "Spara kopia av meddelande" INTE bör vara ifyllt som default."

ja kommer ej in i pm box en får bara detta medelande :rolleyes: :rolleyes: :censored :klappar :sissy
Din administrator har inaktiverat Privata Meddelanden.:mad:
o mina medelanden e nog ej över 2 år har ej vart reggad så länge :va
//Robin

Läs på sida 2. Swedie sa att han skulle stänga ner pm funktionen tills allt är kirrat!

hahaha... ja som sagt - jag har kaxig attityd, då blir det som min signatur. Eller så blir man bannad... undrar vem som har problemas? Men o andra sidan verkar det vara så att allas PM funktion är avstängd. Men moderatorns PM till mig och att ta bort inlägget i tråden kan man ju undra över...

...well - sorry jag glömde bort att ordet inte är fritt :pannkyss

eller... ohps - jag tänkte inte på det :klappar

Last edited:

...well - sorry jag glömde bort att ordet inte är fritt :pannkyss

eller... ohps - jag tänkte inte på det :klappar

Varför skulle ordet vara fritt? Har någon påstått att alla siter per automatik är demokratier? Swedie har rätt att göra vad han vill med sidan, och jag tycker att han sköter det mycket bra!

Varför skulle ordet vara fritt? Har någon påstått att alla siter per automatik är demokratier? Swedie har rätt att göra vad han vill med sidan, och jag tycker att han sköter det mycket bra!

på a svarar jag - varför ska ordet inte vara fritt så länge det inte är hets mot folkgrupp eller rent rasistiska inlägg etc etc

på b svarar jag - demokrati är bra, håller du inte med?

på c svarar jag - Jo tack - jag vet att han har rätt at göra vad han vill, det har jag själv fått erfara ett par gånger och ja smaken är som baken.:tummenupp

på a svarar jag - varför ska ordet inte vara fritt så länge det inte är hets mot folkgrupp eller rent rasistiska inlägg etc etc
Därför att SH är en diktatur, i positiv mening. :) Vill Swedie begränsa SH till att endast handla om hallonsylt, golfbollar eller folköl har han all rätt att göra det utan att någon gnäller.

Jovisst, i samhället i övrigt, men inte när det gäller en privat sida.

på c svarar jag - Jo tack - jag vet att han har rätt at göra vad han vill, det har jag själv fått erfara ett par gånger och ja smaken är som baken.:tummenupp
Så bra :) då är vi överens :tummenupp

2807479 på a svarar jag - varför ska ordet inte vara fritt så länge det inte är hets mot folkgrupp eller rent rasistiska inlägg etc etc

Vad är syftet med att du lägger upp mitt privata pm i din signatur?

Kan det ha blivigt så att även olästa PM försvann? Fick ett mail om att jag hade fått PM, men nu när jag kan kolla mina pm igen, så finns det inget nytt. Trotts att jag fick mail om det, och att brevet blinkar... Hmm...

Eller det kanske dyker upp om jag lugnar mig en stund...?

Nja, det finns säkert massor med folk som bara loggar på nån gång per år och har en massa gammalt skit liggandes.. det tar ju plats... Använd sparfunktionen om det är något som du vill behälla, det gör jag ialla fall sen tar bort efterhand..

Men men,, en bugg har poppat upp.. Min PM blinkar hela tiden och det finns inga PM i boxen som jag inte läst...

2808339 Nja, det finns säkert massor med folk som bara loggar på nån gång per år och har en massa gammalt skit liggandes.. det tar ju plats... Använd sparfunktionen om det är något som du vill behälla, det gör jag ialla fall sen tar bort efterhand..

Men men,, en bugg har poppat upp.. Min PM blinkar hela tiden och det finns inga PM i boxen som jag inte läst...
Hårddiskar är billigt så data som ligger i ett hörn o skräpar är inget problem. Det är data som skyfflas allt för ofta som är problemet.

Funktionen för att spara ner PM finns, och har funnits länge. Scrolla ner (sen, när PM-boxen är igång igen) och kolla längst ner. Man kan spara som txt, xml och nåt mer.

Sepåfan... :yoparty

Dags att byta batterier i linserna eller utnyttja personalrabatten på laserkliniken :D :huvet

Kan det ha blivigt så att även olästa PM försvann? Fick ett mail om att jag hade fått PM, men nu när jag kan kolla mina pm igen, så finns det inget nytt. Trotts att jag fick mail om det, och att brevet blinkar... Hmm...

Eller det kanske dyker upp om jag lugnar mig en stund...?

Precis så är det för mig oxå!

Jag tackar Swedei av hela mitt hjärta för att PM:en är tillbaka.

Ang sparafunktionen....
Vilka program/texter motsvarar de tre alternativen (kan ej så mycket om de filerna)

Coolers - GO Swedie (ödmjukhet tjänar man oftast på :tummenupp)!!

Varför ha så hög maxgräns för antal PM förresten?? Ett engelskt hojforum jag kiakr lite i har TIO som gräns och det blir snabbt fullt. Om man inte automatiskt sparar skickade så borde väl 50 räcka rätt långt ?!

"kuveret" uppe i hörnet blinkar att jag har PM,men när jag klickar på det så har jag inget PM?Står noll i inboxen?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT