PM Borttagna? Inte bra! :(

Ang sparafunktionen....
Vilka program/texter motsvarar de tre alternativen (kan ej så mycket om de filerna)

TXT brukar standard öppnas i notepad. Enkel textfil som funkar i office word också.
CSV öppnar min burk med excel i alla fall.
XML öppnas i webläsaren

.txt är väl den som är lättast att redigera om man vill det. Vet inte om det finns några extra finesser med att spara i dom andra formaten

Har samma problem, PM mailet blinkar förfullt, men har inge nytt PM, dessutom har de två senaste PM,en försvunnit..

Har samma problem jag med.
Jag fick ett mail om att jag hade ett nytt meddelande och gick in o kollade vem det var ifrån..
Men öppnade det aldrig.
När jag senare skulle öppna det efter "återställningen" så var det borta
Jag vet vem det var ifrån så för min del löser det sig nog ändå..

Ok, de nya PM man har fått är borta, det går att lösa då iaf jag vet vem det var ifrån. Dock är det oerhört irriterande att det fortfarande blinkar att man fått PM, när det inte finns nått. Snälla Swedie, gör så att det slutar! Eller räcker det med att man får ett nytt PM?

När man läser tillbaka en backup återställs borttaget data till det läge det befanns sig i när backupen togs t.e.x 2 dagar sedan. Har man fått ett pm efter det att backupen togs kommer dessa tyvärr att vara borta, eftersom återställning av backup skriver över även nya pm.

När man läser tillbaka en backup återställs borttaget data till det läge det befanns sig i när backupen togs t.e.x 2 dagar sedan. Har man fått ett pm efter det att backupen togs kommer dessa tyvärr att vara borta, eftersom återställning av backup skriver över även nya pm.

Ja, det är väl ok, så länge den jäkla PM-ikonen slutar blinka!

Har samma problem, PM mailet blinkar förfullt, men har inge nytt PM, dessutom har de två senaste PM,en försvunnit..

Samma problem här.
PM boxen blinkar för fullt.Fått ett PM idag kl 7.55 ,det har har jag kunna läsa.
Trots det blinkar det vidare.
Dock hade jag nya PM även igår eftermiddag som jag inte kom åt,dessa är numera försvunna och knappast 2 år gamla heller.

Lite beklagligt,vi kunde varnats några dagar innan det skulle rensas i boxen.
Då hade folk haft chans att spara,printa ut osv.
Finns inte möjlighet att återskapa igen och låta folk spara?

Tack Swedie.

......Snälla Swedie, gör så att det slutar! Eller räcker det med att man får ett nytt PM?

Fick ett nytt PM nyss.......och min "Blinkar" inte efter att jag öppnade det PM'et.

P.S

BRA JOBBAT SWEDIE..!

KentW

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...