Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mattias skrev:Den mattsvarta "bonn-millen" från 2001 är otroligt fet. Köp en sån, så blir jag avis.
Mattias skrev:Den mattsvarta "bonn-millen" från 2001 är otroligt fet. Köp en sån, så blir jag avis.
ething skrev:Mille R kräver inte mer service om den används normalt. Skillnaden består i att gaffeln har mjukare packboxar vilka inte gillar wheelies med dåliga landningar eller att stå nedspända på släp. De är mjukare för att vara mer följsamma och därmed ge miindre friktion. Priset man betalar är att de inte är lika robusta. Det är också svårare att byta olja i gaffeln vilket läggeer på ca. 1h arbet vid varannan service (för normalt bruk räcker detta). I övrigt är det ingen mer service men jäkligt läckra detaljer man får på Mille R. huruvida vi vanliga dödliga märker någon skillnad när vi kör låter jag vara osagt men den ofjädrade vikten är ju som sagt markant lägre (fälgarna på Mille R är obetydligt tyngre än ett par magnesiumfälgar...).
Om man nu vill ha Mille R till en wheeliemaskin passar packboxar från vissa Showagafflar (CR250?) rakt av och så var det problemet löst...
Cale skrev:.
"Max"-lampan lyste såfort man gick över 6000rpm.. Går det att ändra så att den lyser när man verkligen ska växla?
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|