planerade bankörningar

Skrutten skrev:
Gottis vill vara din alldeles egna paraplyflicka.. :tuttar :hihi
Tror han vill krossa mig på banan.. Det får han så gärna.. Finns inte så stor chans att jag är nån ny rossi direkt :)

Hultan skrev:

ska bli kul att se dig på banan för en gång skull där sport hojen hör hemma :corn får hoppas jag hinner få alla delar med så jag kan visa dej att jag kan svänga me :hihi

Hultan skrev:
Tror han vill krossa mig på banan.. Det får han så gärna.. Finns inte så stor chans att jag är nån ny rossi direkt :)

såja gubben retar dig lite bara :pannkyss jag ska ner ivilket fall med lr utan hoj och titta

Gottis skrev:
såja gubben retar dig lite bara :pannkyss jag ska ner ivilket fall med lr utan hoj och titta
Hehe, vet jag väl... Ja jag får se om jag har kvar hojen.. Måste kränga på nytt däck med i så fall, hårdplastdäcket som sitter på nu är inte så trevligt..

Hultan skrev:
Hehe, vet jag väl... Ja jag får se om jag har kvar hojen.. Måste kränga på nytt däck med i så fall, hårdplastdäcket som sitter på nu är inte så trevligt..

:corn syns där nere

t-rex skrev:
250sp?

Du får klippa många gräsmattor orkiden, och det snabbt. Jag tror jag är med och bjuder på samma hoj....

Det har varit på "tapeten" att slopa den klassen så jag var inte 100 på att den fortfarande "levde"! Nåja, det är ju en väldigt bra klass att börja i och till vettiga pengar!

Fast hade jag börjat tävla i år eller nästa år hade jag hört mig för hos SVEMO lite innan för att försöka få kläm på vad de har för resonemang kring 250SP inför framtiden. Bara så man inte står där med en hoj som inte går att sälja!

Mvh!
// Niklas

Jag :yoparty Marcus :yoparty DonQ :yoparty

Bifogat

• -.jpg
    -.jpg
    92 KB · Visningar: 51
  • ot.jpg
    ot.jpg
    93.1 KB · Visningar: 40
  • öjkh.jpg
    öjkh.jpg
    99.1 KB · Visningar: 38
Jag :tummenupp Marcus :tummenupp Henq :tummenupp

Bifogat

• mg.jpg
    mg.jpg
    124.3 KB · Visningar: 49
  • 0i.jpg
    0i.jpg
    116.4 KB · Visningar: 51
  • ghjkm,kl.jpg
    ghjkm,kl.jpg
    98.9 KB · Visningar: 49
Bilderna är tagna med Marcus kamera,jag tror inte att han har några mer.
Mattsson tog en del bilder vet jag,väntar på att han skall lägga upp sina.

Vilka blir det från Götet som skall ner till Gotland ring 11-12juni......Ses där :tummenupp

1. IronMan
2. Rikard
3.
4.
5.

Fan fan fan :huvet :huvet :huvet får Inte cliponet förren på Torsdag och missar Falken Igen igen igen fan fan fan

ingen som behöver sitt Höger clipon va :rolleyes: tänkte låna de en dag lr två så jag får köra

mehn... vi skulle ju köra på onsdagvafan :huvet:
Gick det inte att svettsa ihop eller popnita??

Förresten, OM det är någon som tar släp ner så skulle jag gärna vilja ha en plats där ev. om jag inte får bytt mitt bakdäck innan.

Farbror blå stannade en redigt skakis blomma igår och talade med henne om döden :3freak men han sa att eftersom han va ensam och ingen annan hade sett bakdäcket medans jag körde dit så kunde han inte skriva något.
Och så blev jag kanske tvungen att dra historien om att "jag aldrig skulle ut och köra annars och jag visste hur farligt det var, men pojkvännen tar studenten och jag körde på bana igår och har inte kunnat kränga om däcket, annars hade jag aldrig aldrig gjort det, speciellt inte när det hellregnar ute.... *blink* *blink*
(underdrev kanske blinkandet med ögonen där... )
sen så sa han lite "diskret" att om någon stannar mig på vägen hem så kan han inte vara lika snäll... och att det var höga böter på min lilla oskyldighet...

Låste hojen och länade den vind för våg :gnissla:
så nu ska farsan och jag hämta hojen på släp eftersom polisen antagligen har lite koll där i krokarna...

Är grymt sugen på att prova att köra bana. Kan någon kortfattat förklara vad som gäller? Något man måste tänka på? Vad kostar det? Kan man bara komma med sin hoj precis som den är?

Nyheter
Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”