Gottis skrev:lungt vi lovar att kolla extra nogavi blir väl inte så många från stan lr va jag vet så är det bara du,jag och back in black som är helt säkra
...och jag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gottis skrev:lungt vi lovar att kolla extra nogavi blir väl inte så många från stan lr va jag vet så är det bara du,jag och back in black som är helt säkra
Rasorblade skrev:Hoppas ni får bättre väder än vad denna karta visar!
Du råkar inte veta någon som ska ner dit imorgon?? jag skulle behöva köpa ett begangnat backdäck nämligen.....Gottis skrev:Tack för en kanon dag ni som va med nere på Anderstorp vädret va kanonoch det va grymt kul helt klart än så länge årets roligaste dag
![]()
ps nu kan ni sluta mobba mig för mina puckar dom är total skrapade nu![]()
![]()
Miss_Orchidee skrev:Du råkar inte veta någon som ska ner dit imorgon?? jag skulle behöva köpa ett begangnat backdäck nämligen.....
Annars blir det ingen bankörning för mig på måndag![]()
Men då måste ja först hitta nån som ska ner.... och det SNARAST.....Gottis skrev:Hörde precis det av back in black men det finns säkert ett däck till dej där. någon aprila åkare har säkert nått!!! de löser sig ska du se![]()
Miss_Orchidee skrev:Men då måste ja först hitta nån som ska ner.... och det SNARAST.....
Ingen som ska ner till Anderstorp imorgon som kan tänka sig att ta med ett bakdäck hem till en behövande blomma?????
Jag trodde inte att det var så illa... det gick ganska fort att äta däck med en 600 uppenbarligen.. skit maskin ja har.. käkar däck och bränner brommsarGottis skrev:du får åka dit imorgon då och kolla..men visste du inte att du hade ett dåligt bak däck
![]()
om du får plats med 180 däck så måste det ju va någon här som har ett liggande
160 är ju inte så vanligt längre
det finns ju säkert någon som har ett däck på Kinnekulle på måndag
Gottis skrev:Tack för en kanon dag ni som va med nere på Anderstorp vädret va kanonoch det va grymt kul helt klart än så länge årets roligaste dag
![]()
ps nu kan ni sluta mobba mig för mina puckar dom är total skrapade nu![]()
![]()
Miss_Orchidee skrev:Jag trodde inte att det var så illa... det gick ganska fort att äta däck med en 600 uppenbarligen.. skit maskin ja har.. käkar däck och bränner brommsar
Är det lågt till Anderstorp? hur hittar man dit?? och vad kostar ett däck??? Bör man byta både bak och fram?
Gottis skrev:och blomman du va helt grym idag och nu vill vi se filmen farfar själv ska jag jaga tag i alla korten som togs idag även min klotning ska finnas där ryktas det om![]()
Nu få ni kvinnligt sällskap grabbarYamaha farfar skrev:Kinnekulle med SH släppt 5aug 550kr
mina bokade
Gotland 10-19/6
kinnekulle 4 juliwww.racingworld.se heldag 600kr
kinnekulle 5 aug med SH 550kr
kinnekulle 7 aug med racingworld heldag 600kr
tänkta ej bokade
karlskoga 4 juli (osäker)
bikeweek
anderstorp två i sommar och va 2dagars
Falken (kvällskörningar)
vad sägs av å göra fredag 5 aug till sön 7aug till en helhelg å bo på nåt vandrarhem el nåt några gubbar lediga platser finns för er som inte bokat än
lista intresserade
1. Farfar
2.
3.
henq skrev:Falken idag? Jag ska ner iaf... är det nån som vet några roliga vägar ner än motorvägen, ska helst inte ta hela dan heller.
Fan det är för jävligt vad Chefer är oförstående... Där har hon den nya blivande kvinnliga rossin på sitt jobb... och hindrar henne från att åka på bankörning bara för att hon själv vill cykla in till stan och ta ett glas vin i solen...Marcus skrev:Jag hade nog tänkt att åka dit idag.
Miss_Orchidee skrev:Fan det är för jävligt vad Chefer är oförstående... Där har hon den nya blivande kvinnliga rossin på sitt jobb... och hindrar henne från att åka på bankörning bara för att hon själv vill cykla in till stan och ta ett glas vin i solen...Gud vad världen är orättvis ibland
![]()
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |