Planer för framtiden?

Fetvadd

Wannabe DTM
Gick med
16 Dec 2003
Hoj
ingen förtillfället
Tyvärr så varar 125 tiden bara ett tag för de flesta av oss. Sen går de flesta över till bil eller mc. Vad har DU för planer? :va Själv kan jag inte bestämma mig om jag ska köpa en r1/r6a eller en bmw m3 :huvet

Kommer troligvis köpa bil och ta B kort dårå och behålla 125an ett tag till.

Så som det ser ut nu så kommer jag nog att ta mellan och bil... och äga någon gammel sporthoj har jag tänkt.

Uggla har ju hittat en ZX9R för hyffsade pengar... problemet är då försäkringen.

Last edited by a moderator:
Jag ska ta A & B- kort såfort jag fyller 18.

Köra mammas Ford Fiesta! :hihi
Antingen köpa brorsans Suzuki DR650 eller köpa annan hoj.
Men prioriterar MC först! Bil kan jag köpa egen när jag jobbar sen! :tummenupp

Ska ta både A & B kort när man fyller 18.. Har ju de mesta av teorin fräsch i skallen då!! :D Skiljer sig från hoj å bil men ungefär the same!!

Sen om man inte köper egen bil e ju en annan femma då man kan låna både farsans å morsans bil. Har ju några bilar som står på lager annars!! Den ena e bara "sommarbil" men kör den då!! :tummenupp

H4 skrev:
Så som det ser ut nu så kommer jag nog att ta mellan och bil... och äga någon gammel sporthoj har jag tänkt.

Uggla har ju hittat en ZX9R för hyffsade pengar... problemet är då försäkringen.

Mc går alltid före! :mattias bil kan jag lånas morsans eller köpa en gammelskorv..

Tror ni som bor i stockholm/gbg kommer få det jävligare med försäkringen, än vi som bor i lite mindre "städer"..

1200:- kommer jag får betala i månaden, halv försäkring på mig.Hoss länets.

Edit: Råkade trycka på ändra istället för svara..

För min del blir det nog bil skulle ja tro.
Ska försöka skaffa mig en hyfsad bil då också.
Men det är så jäkla svårt det med, sitter o kollar för fullt vad man ska skaffa sig för något. :/

Mr_Malossi skrev:
Tyvärr så varar 125 tiden bara ett tag för de flesta av oss. Sen går de flesta över till bil eller mc. Vad har DU för planer? :va Själv kan jag inte bestämma mig om jag ska köpa en r1/r6a eller en bmw m3 :huvet

Ska ta B körkortet i vinter men ej skaffa bil och A kortet nästa vår och köpa en mycket fin 750 gixxer!!! (så ny som möjligt) :hihi

Mr_Malossi skrev:

Du ska så klart ha en jävla gixxer vad annars!!! :D annars! :fatta! :hihi

hmm det är en svår fråga men själv har jag tänkt att ta B kort o A kort så fort jag fyller 18 och har tid.

125:an har jag kvar och den beror det på pengarna vad jag har råd med antingen om man vunnit på lotto så blir det nån nice bil annars en r6/gixxer
kanske en honda svårt val

jaja 1 år kvar :banana tills det svåra beslutet hehe måste börja spara redan nu

jag tar b kortet snart sedan a, om ett halvår så är c kortet i fickan och 2006 har man abece körkort... smaka på den!!!

Mr_Malossi skrev:
Köper du nåt av dom där fordonen tycker jag inte om dig, för då har du mer pengar än mig....

EDIT: ska ju säga va ja ska ha också, blir nog en fzr600 från ca 90 eller en honda xr600 när jag blir 18 :)

"Tar nog" A begränsad och B denna våren, köper någon skitbil som går att schladda med :näsblod, och kör på 125an denna sommaren samt jobbar ihop lite kosing till lite tyngre till hojomopär vintern!

Låter det rimligt? :tungan

Jag kommer att ta B + A begränsad den dagen man fyller 18 men det är jö ett tag kvar. Sen blir det En hoj Motard/Enduro bil får man väll låna av päronen varför det nu skulle vara nödvändigt :va W00t

Bil har jag redan, har bokat teoriprov. Uppkörning till A begränsad också bokad.
Säljer varaderon och köper en bandit Naked tror.

Hehe Mr_Malossi är dt lite "pappa betalar" hos dig? låter lite slyngelaktigt o säga att den första bilen man "ska köpa" är en bmw m3..

steffo skrev:
Hehe Mr_Malossi är dt lite "pappa betalar" hos dig? låter lite slyngelaktigt o säga att den första bilen man "ska köpa" är en bmw m3..

Njae jag e bara sådär allmänt snål att jag kan få ihop till dom pengarna :tungan Tex aprilian betalade jag helt själv och fick ihop de summorna på en sommar. Sommarjobbade bara ihop 8tusen är att tänka på. :hihi Sålde visserligen moppen också. Men har en del pengar nu på banken och mer pengar kommer in när aprilian säljs :yoparty Dvs= ingen pappa betalar är fattig och lycklig :banana :hihi

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...