Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
H4 skrev:Så som det ser ut nu så kommer jag nog att ta mellan och bil... och äga någon gammel sporthoj har jag tänkt.
Uggla har ju hittat en ZX9R för hyffsade pengar... problemet är då försäkringen.
bil kan jag lånas morsans eller köpa en gammelskorv..Mr_Malossi skrev:Tyvärr så varar 125 tiden bara ett tag för de flesta av oss. Sen går de flesta över till bil eller mc. Vad har DU för planer?Själv kan jag inte bestämma mig om jag ska köpa en r1/r6a eller en bmw m3
![]()
Mr_Malossi skrev:Tyvärr så varar 125 tiden bara ett tag för de flesta av oss. Sen går de flesta över till bil eller mc. Vad har DU för planer?Själv kan jag inte bestämma mig om jag ska köpa en r1/r6a eller en bmw m3
![]()

tills det svåra beslutet hehe måste börja spara redan nucoolrob skrev:jaja 1 år kvartills det svåra beslutet hehe måste börja spara redan nu
Koskela skrev:Du ska så klart ha en jävla gixxer vad annars!!!annars!
![]()
![]()
Köper du nåt av dom där fordonen tycker jag inte om dig, för då har du mer pengar än mig....Mr_Malossi skrev:Tyvärr så varar 125 tiden bara ett tag för de flesta av oss. Sen går de flesta över till bil eller mc. Vad har DU för planer?Själv kan jag inte bestämma mig om jag ska köpa en r1/r6a eller en bmw m3
![]()
steffo skrev:Hehe Mr_Malossi är dt lite "pappa betalar" hos dig? låter lite slyngelaktigt o säga att den första bilen man "ska köpa" är en bmw m3..
Tex aprilian betalade jag helt själv och fick ihop de summorna på en sommar. Sommarjobbade bara ihop 8tusen är att tänka på.
Sålde visserligen moppen också. Men har en del pengar nu på banken och mer pengar kommer in när aprilian säljs
Dvs= ingen pappa betalar är fattig och lycklig

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”