Pickup-besatt.

Eller va f*n! NU snackar vi gammal goding!
http://www.blocket.se/skaraborg/Chevrolet_Crew_Cab_Dually_4x4_Cummins_45219043.htm?ca=11&w=3
4191493622.jpg

men jävlar va cool, fast tycker verkligen de är snyggare med srw (single rear wheel), men annars, vilken truck :kär

Jag gillar uttrycket

"Bilen har gått 25000mil är helt rosfri,aldrig lagad o aldrig omlackad.
Dock så e lacken dålig o där har de kommit ytrost men inga hål."

Jag är också oskuld. Jag har bara två barn. Knappt knullat alls.. :hihi

Men man förstår vad han menar jallafall.

Och bara 2 eller 3 svensksålda, va?
Cool pickup.
En sådan med lagom preppning och sen spännt fast en cementblandare på flaket när man förnedrar sportbilar vid rödljusen.. :rock
tror dom bara såldes i usa och österrike. behöver inte preppas tycker jag, ca 320hk o 475Nm :) jay leno har en sådan förövrigt :)

Lite sugen. Fick OK och stora tummen upp från tanten (som för övrigt vill att jag köper en ny Titan eller F150). Tror jag hittade rätt fru.

En av dom jallafall. Går jevla långt och är björnstarka men dricker en del soppa men vaffan det är ju bara härligt...

Amerikanskt... härligt när det bränns bensin...

Har väl lite med att fyror ofta sitter i skitbilar med hundsim som inte drar något. En underdimensionerad motor har alltid dålig verkningsgrad och småsnurror i ickeströmlinjeformade fordon med fördelningslådor har det ganska tufft oavsett diesel/bensin. Moderna småjapanpickisar med 2,5-litersdieslar har jag hört kan dra ett par liter medan min 3-tonspickis med 7,3-litersmorot drar 1,3...

Nu ska vi spara på dropparna...

Dubbelmoral!?:hihi

Jag kunde inte hålla mig, det blev en roadtrip i helgen. Kom hem vid tio i går kväll med en tjevy 2500 bensinare från 1991. Härligt retro blå tvåtonslack och porrig plyschinredning. :2cool:2cool:2cool

Jag kunde inte hålla mig, det blev en roadtrip i helgen. Kom hem vid tio i går kväll med en tjevy 2500 bensinare från 1991. Härligt retro blå tvåtonslack och porrig plyschinredning. :2cool:2cool:2cool

Sopa fram ett par bilder per omgående!

Då räknar vi med att du närvarar då Anders styr upp pickismöte 2013. :fakta

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma