Pickup-besatt.

Han släpper den inte för mindre än 125', ringde och pratade med honom nyss. Ligger en jävla massa pengar nerplöjda i motor och drivlina. Dessutom enda B-reggade K30:an i sverige. Vem tjöper? :yoparty

Det kan jag helt klart förstå. Grymt ball är den! Skulle va kul att fixa till inuti med ny inredning från LM-trucks å grejjer.

Är det värt att åka tvärs över landet för att kolla på en tjevy 2500? Det står en i Östhammar norr om Stockholm och dit är det typ 50 mil enkel. :gnissla

Är det värt att åka tvärs över landet för att kolla på en tjevy 2500? Det står en i Östhammar norr om Stockholm och dit är det typ 50 mil enkel. :gnissla

Det är väl ett beslut du måste fatta själv. Hur mycket vill du ha den, hur svårt är det att få tag i motsvarande på annat håll?

Själv har jag inga problem att åka till Torneträsk om det skulle gälla en guldklimp...

Bara att ladda med sköna kläder, bra musik och så dunkar man. Det e najs :fakta

edit: btw om du slår till måste du vaa med på pickisträffen. :budlight

Last edited:
Lägger man en fråga kan det ju finnas lokala talanger här på SH som kan ta en trip dit o kolla på guldklimpen åt dig..

Det är väl ett beslut du måste fatta själv. Hur mycket vill du ha den, hur svårt är det att få tag i motsvarande på annat håll?

Själv har jag inga problem att åka till Torneträsk om det skulle gälla en guldklimp...

Var köper du Budlight(ska helst va på aluflaska) tuffaste jag hittat på bolaget är Coors light.

Jag veeeet... Beslutsångest är mycket olikt mig, ändå sitter jag här och våndas. Har iaf börjat med att kolla försäkring och mailat säljaren, den kanske inte ens är kvar.

Lägger man en fråga kan det ju finnas lokala talanger här på SH som kan ta en trip dit o kolla på guldklimpen åt dig..

Det vore ju såklart väldigt vänligt om någon ville göra sig det besväret. Vi får se hur det slutar. :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman