Photo/film sessions! När?

Yamaha farfar skrev:
Här kommer en med italienaren kvar i bakrunden (varför är den i bakrunden hela tiden??? RADFYRA:yoparty )
Ja tycker iof att bilderna blev bra iallafall....

speciellt bilden på Hultis blev ju grym när man ser den snygga Aprillian i bakgrunden.... pricket över i et alltså...

Miss_Orchidee skrev:
Ja tycker iof att bilderna blev bra iallafall....

speciellt bilden på Hultis blev ju grym när man ser den snygga Aprillian i bakgrunden.... pricket över i et alltså...
Vad i hel%#¤&"!

:mad:

Det var en väldigt kul dag och jag gör gärna om det ifall någon känner för det. Det finns lite prylar jag har tänkt på som vore skoj att slipa på för min del.

Kan även rapportera att jag har bytt ut mark som skrivbordsbakgrund till Hultan;

Bifogat

• Hultantest. (Large).jpg
    Hultantest. (Large).jpg
    58 KB · Visningar: 190
Mookie skrev:
Det var en väldigt kul dag och jag gör gärna om det ifall någon känner för det. Det finns lite prylar jag har tänkt på som vore skoj att slipa på för min del.
Låter riktigt intressant! Jävla schyssta bilder Peter. Jag skulle fasen vilja vara med vid nästa tillfälle! :tummenupp

Mookie skrev:

Kan även rapportera att jag har bytt ut mark som skrivbordsbakgrund till Hultan;
Feeeeet! Mookie du rockar!! :yoparty

Japp vi gör om det igen, jag har några förfrågningar på bilder med som jag hade velat ha taget på mig!

Jaja, vi kör igen när tillfället är rätt!!

Last edited:
Mookie skrev:

Grym bild :tummenupp

Men var är resten av bilderna?

Coola Ola skrev:
Grym bild :tummenupp

Men var är resten av bilderna?

Som jag skrev lite tidigare i tråden; Det blir ett sådant djävla liv om jag lägger ut "fel" bild så därför får de som är på bilderna själv lägga ut dom ifall de känner för det när dom har fått dom.

Jag har en RIKTIGT fet serie på dig. :fakta
Jag skickar till dig via msn om du vill eller till din mejl, bara att välja.

Last edited:
Jävligt grymma bilder :tummenupp ...nu vet jag i alla fall vart jag ska åka å öva!

FÖRGÖRAREN

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage