En ggn twin alltid twinHultan skrev:Vad i!
Har du bytt sida du din....

Fast nu försakade jag iof min Suzukibroder

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En ggn twin alltid twinHultan skrev:Vad i!
Har du bytt sida du din....
Eeeexakt, vårda dina ord, det blåser kraftigt endå i Sucka communityn med alla dessa skramlaha's i närhetensharpedge skrev:En ggn twin alltid twin
Fast nu försakade jag iof min Suzukibroder![]()
Vad är det för baklampa du har då? På med en Rettalampa så kan du nog luta merJONQAS skrev:Kom på att jag glömde lägga upp denna bilden...![]()
Hultan skrev:Eeeexakt, vårda dina ord, det blåser kraftigt endå i Sucka communityn med alla dessa skramlaha's i närheten
Hultan skrev:Vad är det för baklampa du har då? På med en Rettalampa så kan du nog luta mer![]()
tycker det är lite konstigt att sukisuki får man ALLTID hålla på o skruva påHultan skrev:Eeeexakt, vårda dina ord, det blåser kraftigt endå i Sucka communityn med alla dessa skramlaha's i närheten![]()
det är skillnad på traktor och hoj...sharpedge skrev:En ggn twin alltid twin
Fast nu försakade jag iof min Suzukibroder![]()
JONQAS skrev:Undrar varför SWEDEPUCK inte lägger ut sin bild när han låg i kurvan...![]()
![]()
![]()
Nejdå, han kör som aldrig förr!Miss_Orchidee skrev:Vurpade han?![]()
Varför fick vi inte se en bild då??Hultan skrev:Nejdå, han kör som aldrig förr!
Äh, internt skämt typ! inte så roligt längre..Miss_Orchidee skrev:Varför fick vi inte se en bild då??
kulHultan skrev:Äh, internt skämt typ! inte så roligt längre..![]()
stödhjul och blöta däck,då är det inte lätt och knäskrapaLånga farbron skrev:Kolla!
Skorpan skrev:stödhjul och blöta däck,då är det inte lätt och knäskrapa![]()
![]()
![]()
Hehe, din dåre.. Hur är det med foten, inge hojande på ett tag?JONQAS skrev:Här kommer lite bilder efter roadracing med trampmoppe sent på natten...![]()
![]()
![]()
JONQAS skrev:Här kommer lite bilder efter roadracing med trampmoppe sent på natten...![]()
![]()
![]()
Ja krya på dig.. Annars kan vi ju öla lite, det var ju ett tag sen..JONQAS skrev:@Kimbow;
Nja som det ser ut nu så kan jag inte hoja fastän det e höger foten... suger...
Men får se om det blir bättre till helgen då jag HAR planerat å köra å e inte sugen på att ändra dom planerna... Fixar tyvärr inte att gå utan kryckor längre än typ 15 meter men det ger sig snart hoppas jag...
@Trasan;
Hehe... att jag inte tänkte på stödhjulen... men du vet hur jag e minne som en brödrost... :kocko
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |