Photo/film sessions! När?

sharpedge skrev:
En ggn twin alltid twin :D

Fast nu försakade jag iof min Suzukibroder :pannkyss
Eeeexakt, vårda dina ord, det blåser kraftigt endå i Sucka communityn med alla dessa skramlaha's i närheten :hihi

Hultan skrev:
Eeeexakt, vårda dina ord, det blåser kraftigt endå i Sucka communityn med alla dessa skramlaha's i närheten

Hultan skrev:
Vad är det för baklampa du har då? På med en Rettalampa så kan du nog luta mer :pannkyss

Duuu... kom inte å snacka med din skruvazuki...

Jo men den dagen satte jag på min warrior lampa bak bara för att jag skulle ut å glida lite... det e därför jag inte går ner så långt... :tungan

Undrar varför SWEDEPUCK inte lägger ut sin bild när han låg i kurvan... :rolleyes: :lol :hihi

Hultan skrev:
Eeeexakt, vårda dina ord, det blåser kraftigt endå i Sucka communityn med alla dessa skramlaha's i närheten :hihi
tycker det är lite konstigt att sukisuki får man ALLTID hålla på o skruva på :hihi
därav namnet SKRUVSUKI!!! :arsele :rofl :rofl :rofl :rofl :rofl

Här kommer lite bilder efter roadracing med trampmoppe sent på natten... :) :fyllisar :yoparty

Bifogat

• DSC00904.jpg
    DSC00904.jpg
    111.1 KB · Visningar: 70
  • DSC00914.jpg
    DSC00914.jpg
    102.8 KB · Visningar: 58
JONQAS skrev:
Här kommer lite bilder efter roadracing med trampmoppe sent på natten... :) :fyllisar :yoparty

Men hjärtat då! Du får ju kolla med långis om du får låna hans stödhjul nästa gång du ska ut och köra.. :fyllisar

@Kimbow;
Nja som det ser ut nu så kan jag inte hoja fastän det e höger foten... suger...
Men får se om det blir bättre till helgen då jag HAR planerat å köra å e inte sugen på att ändra dom planerna... Fixar tyvärr inte att gå utan kryckor längre än typ 15 meter men det ger sig snart hoppas jag...

@Trasan;
Hehe... att jag inte tänkte på stödhjulen... men du vet hur jag e minne som en brödrost... :kocko

JONQAS skrev:
@Kimbow;
Nja som det ser ut nu så kan jag inte hoja fastän det e höger foten... suger...
Men får se om det blir bättre till helgen då jag HAR planerat å köra å e inte sugen på att ändra dom planerna... Fixar tyvärr inte att gå utan kryckor längre än typ 15 meter men det ger sig snart hoppas jag...

@Trasan;
Hehe... att jag inte tänkte på stödhjulen... men du vet hur jag e minne som en brödrost... :kocko
Ja krya på dig.. Annars kan vi ju öla lite, det var ju ett tag sen.. :rolleyes:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...