Coola Ola
Guest
Mark skrev:Vad är det för knas?
Framhjulet hade tydligen fastnat i luften efter en lång bakhjulsåkning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mark skrev:Vad är det för knas?
bagerah skrev:söndagen är körd för mig. hoppas det blir fler gånger...![]()
Hahaha, om det vore så väl!Coola Ola skrev:Framhjulet hade tydligen fastnat i luften efter en lång bakhjulsåkning.
Eftersom jag inte har hoj kanske jag kan sitta och filma dåSkrutten skrev:Det där med cab kanske inte är så dum idé..
En sån kan vi ordna om det finns intresse..
jomparr skrev:Tjena Kim!
Försökt få tag på dig utan resultat. Jag brukar nästan alltid ha med mig dv kamera när jag är ute och kör. Har även en bra digitalkamera med autofokus som levererar riktigt bra bilder.
Annars känner jag en proffsfotograf vi kan anlita. Han tar bara betalt för de kort man själv vill ha. Han filmade oss för 3 år sedan och det blev riktigt grymma kort på bakhjulskörning och kurvtagning. Ibland åker han med i en cabbe och tar korten därifrån.![]()
Skickar mitt nummer!
mvh JoMpA

Coola Ola skrev:Mookie som ju redan skrivit i tråden är också proffsfotograf o han ställer upp helt gratis![]()
![]()
Då har vi det löstSkrutten skrev:och bil kan vi oxå låna gratis..

Coola Ola skrev:Mookie som ju redan skrivit i tråden är också proffsfotograf o han ställer upp helt gratis![]()
![]()
Men vi gör ju detta för att få bra bilder väl?jomparr skrev:Denna kille ställer oxo upp gratis. Det enda du betalar för är eventuella bilder du vill köpa. Alltså du bestämmer storlek och han framkallar dem hos en proffsstudio. Vill du inte ha bilderna blir det alltså gratis.......
mvh jompa

Shellmacken i partille kl 13:00 (Mookie skrev:Smörja upp? hmmmmmmmm, när det är Mark som använder det uttrycket så blir jag ärligt talat lite orolig. Ska jag bli nervös nu?
Som jag sade till Mark tidigare idag så har jag lite fullt upp just nu så jag tar inte på mig någon organisatorik del av detta utan någon annan får hålla i att få ihop det här, tid plats och det där så glider jag mest med och gör min grej.
När det gäller pengadiskutionen så ser jag det såhär;
Vissa av er vet att jag är yrkesutövande fotograf, andra inte. När jag jobbar så tar jag betalt enligt bildleverantörernas förenings prislista och är inte direkt billig att anlita men det vi ska göra imorgon är inte jobb för mig!
Det är inte ovanligt att det blir en sådanhär diskution när man har ett jobb som t.ex. fotograf, bilmek eller något annat som kan vara både hobby eller ett yrke.
Gränsen mellan yrkesroll och privatroll blir ibland lite flytande då man kan göra exakt samma sak för att det är kul eller för att det är jobb och ibland kan det för utomstående vara svårt att skilja på om man jobbar eller gör samma sak för att det är kul.
Om någon skulle ringa mig och be att jag kommer och plåtar så blir det ett uppdrag och då tar jag bra betalt, i detta fallet så har ingen bett mig utan jag gör detta för att det är kul, för att umgås med mina vänner och för att för att få plåta lite under anslappnade former när det inte finns den press som det normalt är på dessa typer av jobb.
Hmmm, är lite för bakis för att sätta ord på mina tankar just nu.![]()
ikväll )Hultan skrev:Shellmacken i partille kl 13:00 (ikväll )
Skall vi köra på det? Så kommer vi överens om lite fina vägar osv då innan vi åker!
Om du ska ha en "akt" med din hoj så vill jag oxå ha en bildAngel1000 skrev:Låter ok för mig. Vill gärna ha en bild på mig och min kärlek "under akten".
Nice..Långa farbron skrev:Jag o Bakhjuls-Mary är på.
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller