Skorpan
Guest
nej fan,alla riktiga racerförare har buckla i tanken!!!Långa farbron skrev:Alla riktiga racerförare har repade hojar![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nej fan,alla riktiga racerförare har buckla i tanken!!!Långa farbron skrev:Alla riktiga racerförare har repade hojar![]()

Vet ja väl...Långa farbron skrev:Alla riktiga racerförare har repade hojar![]()

Ja tycker iof att bilderna blev bra iallafall....Yamaha farfar skrev:Här kommer en med italienaren kvar i bakrunden (varför är den i bakrunden hela tiden??? RADFYRA)
Miss_Orchidee skrev:Ja tycker iof att bilderna blev bra iallafall....
speciellt bilden på Hultis blev ju grym när man ser den snygga Aprillian i bakgrunden.... pricket över i et alltså...

så..... hum.... när får ja testköra då??Angel1000 skrev:
Miss_Orchidee skrev:så..... hum.... när får ja testköra då??![]()
attans också... ja som ville ha lite posör bilder..... om ja sitter på då, så kan du stå bakom och hålla den så syns det inte på bilderna juAngel1000 skrev:He he, dream on...
Miss_Orchidee skrev:attans också... ja som ville ha lite posör bilder..... om ja sitter på då, så kan du stå bakom och hålla den så syns det inte på bilderna ju![]()
fast alla vet ju att jag inte har en sånAngel1000 skrev:DET kanske går att ordna.
ja får fundera ut nått där.... 
Vad i hel%#¤&"!Miss_Orchidee skrev:Ja tycker iof att bilderna blev bra iallafall....
speciellt bilden på Hultis blev ju grym när man ser den snygga Aprillian i bakgrunden.... pricket över i et alltså...
Hultan skrev:Vad i hel%#¤&"!
![]()

Låter riktigt intressant! Jävla schyssta bilder Peter. Jag skulle fasen vilja vara med vid nästa tillfälle!Mookie skrev:Det var en väldigt kul dag och jag gör gärna om det ifall någon känner för det. Det finns lite prylar jag har tänkt på som vore skoj att slipa på för min del.
Feeeeet! Mookie du rockar!!Mookie skrev:Det var en väldigt kul dag och jag gör gärna om det ifall någon känner för det. Det finns lite prylar jag har tänkt på som vore skoj att slipa på för min del.
Kan även rapportera att jag har bytt ut mark som skrivbordsbakgrund till Hultan;

Mookie skrev:Det var en väldigt kul dag och jag gör gärna om det ifall någon känner för det. Det finns lite prylar jag har tänkt på som vore skoj att slipa på för min del.
Kan även rapportera att jag har bytt ut mark som skrivbordsbakgrund till Hultan;
Coola Ola skrev:Grym bild![]()
Men var är resten av bilderna?
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller