Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan utveckla, inte måste utveckla. Med lite heztmatematik ser man snabbt att långt ifrån alla bemödar sig med ett svar. Rösta på vad du vill.Jag röstade på "Jag vet inte" för det var det enda alternativet där jag slapp utveckla varför.
USA's regering styrs av marsmän eller annat foliehattigt.
För det är väl ändå så att det inte är alla muslimer eller alla de som tilhör Islam som stödjer lagarna?
wiki/Sharia
Tack. Men innebär det att nästan alla mellanösternländer m.m. har stening, ... eller finns det någon sharia-"light" version?
De flesta länder tillämpar knappast stening o.s.v. Den senaste steningen var som jag förstår det heller inte sanktionerat av någon stat utan det var en islamistisk milis som utfärdade straffet med sharia-lagar som motivering.
Det handlar för det mesta om familjelagar/äktenskap und so weiter.Tack. Men innebär det att nästan alla mellanösternländer m.m. har stening, avhuggna händer vid stöld och sånt som straff eller finns det någon sharia-"light" version?
De flesta länder tillämpar knappast stening o.s.v. Den senaste steningen var som jag förstår det heller inte sanktionerat av någon stat utan det var en islamistisk milis som utfärdade straffet med sharia-lagar som motivering.
Jag har ingen aning om det kommer att införas eller inte. Allt är möjligt!
Däremot tycker jag att det inte borde göra det, av samma skäl som jag inte tycker att vi skall återgå till det kristna "tiondet" och obligatoriska husförhör. Jag är en sekulariserad kille helt enkelt och föredrar religions-fri-het.
Tack. Men innebär det att nästan alla mellanösternländer m.m. har stening,
Antalet stenade är relativt begränsat....
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |