Gabor
Guest
Klart att det kommer sharialagar i sverige...det är ju muslimernas sätt att ytterligare ta för sig i västvärlden. Sverige är ett perfekt land att visa hur man gör. Här går vi med på alla förslag som invandrarna vill ha fram. TYP.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Folk verkar vara så rädda för att assimileras av invandrarna, medan det som faktiskt sker är helt tvärtom. Invandrare assimileras i det svenska samhället, inte alla, och inte på en gång, men det gör dom.
Om vi accepterar våra olikheter (inte steningar och andra olagligheter alltså) och lär oss leva med varandra så kommer den assimileringen att gå fortare. Vi kommer alltid ha muslimer i Sverige, men det kommer att vara försvenskade muslimer som inte stenar småbarn.
nej då, det blir inget sånt, va lugna.
![]()
Vi kommer alltid ha muslimer i Sverige, men det kommer att vara försvenskade muslimer som inte stenar småbarn.
Enda anledningen till att jag sitter här i Sverige just nu är just att islam sakta men säkert tagit över mitt hemland. Och det är så himla trist att se exakt samma sak hända här just nu. Svenskar är så godtrogna och predikar assimilation nu. Men jag är övertygad om att ni alla kommer att förstå vad jag pratar om och inse att det skulle åtgärdats medan det fortfarande var kontrollerbart.![]()
Vilket är ditt hemland då?Enda anledningen till att jag sitter här i Sverige just nu är just att islam sakta men säkert tagit över mitt hemland. Och det är så himla trist att se exakt samma sak hända här just nu. Svenskar är så godtrogna och predikar assimilation nu. Men jag är övertygad om att ni alla kommer att förstå vad jag pratar om och inse att det skulle åtgärdats medan det fortfarande var kontrollerbart.![]()
Enda anledningen till att jag sitter här i Sverige just nu är just att islam sakta men säkert tagit över mitt hemland. Och det är så himla trist att se exakt samma sak hända här just nu. Svenskar är så godtrogna och predikar assimilation nu. Men jag är övertygad om att ni alla kommer att förstå vad jag pratar om och inse att det skulle åtgärdats medan det fortfarande var kontrollerbart.![]()
... det kommer att vara försvenskade muslimer som inte stenar småbarn.
Exakt, de kommer bara skicka barnen på koranskola i paki, hedersmörda, öppna egna friskolor, sy fittor på sommarlov och hetsa mot judar i moskéerna samt motarbeta allt vad jämställdhet och tolerans heter. Paradiset är nära nu!
Det tror jag verkligen inte! Menar du nu verkligen att du tror att den muslimska befolkningen i Sverige kommer att ställa sig bakom sådan beteende?![]()
Exakt, de kommer bara skicka barnen på koranskola i paki, hedersmörda, öppna egna friskolor, sy fittor på sommarlov och hetsa mot judar i moskéerna samt motarbeta allt vad jämställdhet och tolerans heter. Paradiset är nära nu!
Jag kommer ursprungligen från norra delen av Syrien.Vilket är ditt hemland då?
Känner för det gör jag inte, men kan berätta att hela min farfars och farmors familjer och släkt har dödats av muslimer pga deras kristna tro.Fan va läskigt! Du får gärna berätta mer om du känner för det.
Jag kommer ursprungligen från norra delen av Syrien.
Känner för det gör jag inte, men kan berätta att hela min farfars och farmors familjer och släkt har dödats av muslimer pga deras kristna tro.
Att bo kvar i Syrien var inget alternativ för ett anständigt och drägligt liv pga dagliga trakasserier. På ytan råder religionsfrihet i de områdena av världen, men tro mig att så är inte fallet.
Det tror jag verkligen inte! Menar du nu verkligen att du tror att den muslimska befolkningen i Sverige kommer att ställa sig bakom sådan beteende?![]()
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |