Party!!!!

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Jiippii nu är det snart party :banana :tuttar :D
Vad skall ni göra idag? Något ball :banana :yoparty

alla ska nog göra samma sak idag skulle jag tro, eller? =)

Jag ska på förfest hos en polare, sen drar vi till en pub sen drar vi till kärnan ( i helsingborg ) o träffar alla andra o snackar... =)

Sitter och dricker Rom och cola just nu, ska strax tvätta lite mer kläder och stryka litegrann innan man beger sig till grannen för lite käk och sprit. Inga partande för mig med andra ord utan bara lite lugnt supande och sen hem och sova inatt. Låter inte så kul, men det finns inget att göra i hålan där jag bor förutom "revyn" men där är det så mycket folk så då sitter jag hellre naken i ett hörn och glor om det ska vara så.....

själv ligger man i sängen och är sjuk.
nog den sämsta dagen att vara sjuk på.

Quaya skrev:
alla ska nog göra samma sak idag skulle jag tro, eller? =)

Jag ska på förfest hos en polare, sen drar vi till en pub sen drar vi till kärnan ( i helsingborg ) o träffar alla andra o snackar... =)

Jag ska oxå till Kärnan 23:30 vid trätrappan till själva tornet.

Kom dit om du vill träffas o snacka båge.

Innan dess vette fan, vill ni ha sprit har jag en halv flaska jägermeister tillsammans med ett sexpack redbull och en hel flaska whiskey som vi kan dela på :hihi

Jag ska sura.. :( Missar ett party där det är 15 brudar och 6 killar. Min ekonomi gick i botten idag och så gick även soppamätaren. Jag kommer ingenvart. Festen är i Nyköping! :( SKIT OXÅ! Får hoppas det är nån signal från ovan och att alla i Nyköping dör av kolera eller nått annat hemskt, typ snö.

Mavve skrev:
Jag ska oxå till Kärnan 23:30 vid trätrappan till själva tornet.

Kom dit om du vill träffas o snacka båge.

Innan dess vette fan, vill ni ha sprit har jag en halv flaska jägermeister tillsammans med ett sexpack redbull och en hel flaska whiskey som vi kan dela på :hihi

Ja jag kommer nog komma dit vid 23.45 men jag hojtar till om jag ser dig ( vet inte RIKTIGT hur du ser ut men jag tror jag har sett dig på nån bild )

jag ser ut: brunt hår med ganska många slingor så det ser lite blont ut mitt hår också har jag svarta byxor, nikeskor, en röd tröja och en svart skinjacka kommer jag ha på mig och vingla som FAN :P så de e bara att komma fram

men jag kommer och slänger ett öga vid trätrappan och se om jag kan se dig.. så ser du nån stå o stirra som fan så kanske de e jag som e osäker :P

Quaya skrev:
men jag kommer och slänger ett öga vid trätrappan och se om jag kan se dig.. så ser du nån stå o stirra som fan så kanske de e jag som e osäker :P

Ska kolla efter kilen med Nikeskor o skinnjacka....

*köp klackskor&kostym pellelille*

Ska iväg vid 7 och äta lite mat hos en kompis som är kock, sen bär det av till en annan kompis och där ska vi sitta och beklaga oss över att vi inte åkte till göteborg. Men får hoppas det blir lite kul i alla fall.

jag ska dricka mina öl och mitt vin och min sprit som jag just fick gratis :) sen så ska jag ringa och terra mavve hela natten :yoparty

blom skrev:
jag ska dricka mina öl och mitt vin och min sprit som jag just fick gratis :) sen så ska jag ringa och terra mavve hela natten :yoparty

Fan, det hade ju jag tänkt göra med dig serijävlaröst :va

Det börjar lite såhär :öl
Sen fortsätter vi lite såhär :banana
Åsen lite såhär :fyllisar
sen efter ännu mera :fyllisar
sen lite :kulspruta
sen lite mera :fyllisar
Åsen tillslut :3freak
Sen kommer morsan !! :D :ajjabajja

Tack å ajö.. nu ska jag påbörja min planering!
Ha det fint alla :)

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...