Comeback
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 25 Jul 2010
- Ort
- Göteborg
- Hoj
- Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Jag får allt större förståelse för att KTM's Österrikiska verksamhet hänger på gärsgårn.Tyvärr inte lyckats hitta något elschema.
Att jag är tveksam till att det har med fläkten att göra beror på hur det beter sig.
Jag ska försöka beskriva det tydligare:
Körning på landsväg tills den är genomvarm ger inga problem.
Sen kör jag in på ett torg eller liknande där det går i gångfart. Efter nån minut tänds varningen.
Om jag då varvar över 2500 rpm slocknar triangeln som indikerar felet, men texten måste kvitteras.
Släpper jag ner varvtalet till tomgång tänds triangeln igen.
Om jag då åker upp i fart kommer triggervarvet successivt att sjunka och efter sju-åtta mil kan jag stanna utan att det tänds direkt.
Det gör att jag tror att någon komponent blir för varm och behöver ordentlig kylning för att återhämta sig.

Last edited: