Påkörd av en jävla svarttaxi!!!

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
På väg hem från krogen i går så blev jag rammad av en svarttaxi, så jävla arg och ledsen nu :mad: ser förjävlig ut, svullen och blodig på kindbenet och händerna + ont som fan i en axel!

På väg över en korsning så cyklar jag när jag ser att det blir grönt vid cykelbanan, en svarttaxi chansar och drar ändå när det slagit över till rött för honom och klipper mig på sidan, de som åker med honom säger att de inte vill åka en meter till med honom, de frågar såklart hur det är med mig och jag är bara förbannad:" dra åt helvete idiot, du hade ju för fan rött!" får man väl ur sig till chauffören innan man hinner upptäcka att blodet rinner ner för kinden...

Han drog iväg i sin röda Sierra(som jag EJ tog har nr på :huvet ) och jag hann väl cykla c:a 50m innan jag höll på att svimma, blev yr som fan, blodet rann ner för kinden och i händerna..., dels arg på mig själv för att jag inte kollade upp vem fan han var , och på hela situationen!

Just nu ser jag förjävlig ut och han är fortfarande därute och raggar kunder!
MEN jag lever iaf, han kunde fan ha kört ÖVER mig, tror faktiskt, med tanke på vad de som åkte med honom sa, att han var på fyllan!

Slagen men vid liv!//Kongo

Last edited:
Kongo skrev:
OM jag får syn på den så vet jag hur både bilen och han som körde ser ut...

Jag vet inte hur det är i Uppsala ,men här i GBG har Polisen ovanligt bra koll/span på svarttaxi åkarna mest på grund av våldtäkter och rån som sker av dessa åkare.

Så Polisen kanske kan hjälpa dig mer än du tror :)

Hör efter på dom lokala taxibolagen också, dom brukar ha koll på vilka svartbilar det finns.

Så, polisanmälamn. gjord, de hyser gott hopp om att hitta honom!
de har ju som ni tidigare påpekat lite koll på svarttaxigubbarna, så snart ska han fan vara fast! :4skrika

Last edited:
Kongo skrev:
Så, polisanmälamn. gjord, de hyser gott hopp om att hitta honom!
de har ju som ni tidigare påpekat lite koll på svarttaxigubbarna, så snart ska han fan vara fast! :4skrika

Fyfan.. nu känner man sig lite skyldig.....
jag som skulle eg. skjutsat ner dig på stan med bil.... :död

fukki fukki va jobbigt att han drog.. hopppas skadorna på dig inte är för illa.
!!

Krami krami

/Z

zeal skrev:
Fyfan.. nu känner man sig lite skyldig.....
jag som skulle eg. skjutsat ner dig på stan med bil.... :död

fukki fukki va jobbigt att han drog.. hopppas skadorna på dig inte är för illa.
!!

Krami krami

/Z
BARA ditt fel säl! :hihi Jag läker nog snart, ont som fan i axel, tumme,såriga händer och ser ut som jag opererat in en pingisboll strax under ögat, ANNARS är allt bra ! :rolleyes:

Ajsom fan...

Hoppas du inte har allt för ont.
Och hoppas dom nyper den jäkla rövaren!

Gjorde inte "kunderna" i svarttaxin några observationer???

Edit: Synd på så snygg kille! :näsblod

:rofl

Last edited:
Röda sierror kan väl inte finnas så många, hoppas verkligen att polisen hittar den skyldige.
Och under tiden får du krya på dig med hjälp av din personliga :nurse

Kongo skrev:
På väg hem från krogen i går så blev jag rammad av en svarttaxi, så jävla arg och ledsen nu :mad: ser förjävlig ut, svullen och blodig på kindbenet och händerna + ont som fan i en axel!

På väg över en korsning så cyklar jag när jag ser att det blir grönt vid cykelbanan, en svarttaxi chansar och drar ändå när det slagit över till rött för honom och klipper mig på sidan, de som åker med honom säger att de inte vill åka en meter till med honom, de frågar såklart hur det är med mig och jag är bara förbannad:" dra åt helvete idiot!" får man väl ur sig till chauffören innan man hinner upptäcka att blodet rinner ner för kinden...

Han drog iväg i sin röda Sierra(som jag EJ tog har nr på :huvet ) och jag hann väl cykla c:a 50m innan jag höll på att svimma, blev yr som fan, blodet rann ner för kinden och i händerna..., dels arg på mig själv för att jag inte kollade upp vem fan han var , och på hela situationen!

Just nu ser jag förjävlig ut och han är fortfarande därute och raggar kunder!
MEN jag lever iaf, han kunde fan ha kört ÖVER mig, tror faktiskt, med tanke på vad de som åkte med honom sa, att han var på fyllan!

Slagen men vid liv!//Kongo

Fy fan vilka idioter det finns.
Sätt in en annons i UNT, har du tur så ser någon av dom som åkte med idioten annonsen och vet vem han är.
Krya på dig

anmäl skiten ur honom.. smitning är ju ganska allvarligt, som nån så så har säkert snuten bra koll på vem det är...

UrbanTiger skrev:
De var väl smitning från hans sida då... dyyrt. Du kan nog kräva lite skadestånd och grejer. Så ska du ha stålar från trafikförsäkringen (eller TFF om dom inte får tag i honom). Och din egen fritidsförsäkring kan gen några spänn också.

Har du ont så ta en alvedon och lägg dig på soffan :näsblod
TTF? är lite brydd över det ekonomiska nu.. Känns förjävligt, först blir man påkörd och seda kostar det mig en massa pengar! Kan ju inte jobba nu, axeln funkar inte och så fort jag visar mitt nylle ute så får man förklara vad som hänt för ALLA! Måste väl finnas någon form av ersättning för arbetsinkomstbortfall eller något? ers. för sjukbesök? någon som vet något?

Fy fasiken!
Bra att du gjort en anmälan iaf. Man kan alltid hoppas på positivt resultat att de får tag på snubben.
Du har ingen bild på fejset?

Kongo skrev:
TTF? är lite brydd över det ekonomiska nu.. Känns förjävligt, först blir man påkörd och seda kostar det mig en massa pengar! Kan ju inte jobba nu, axeln funkar inte och så fort jag visar mitt nylle ute så får man förklara vad som hänt för ALLA! Måste väl finnas någon form av ersättning för arbetsinkomstbortfall eller något? ers. för sjukbesök? någon som vet något?

Sikken jävla idiot. hoppas de får tag på honom och skjuter honom..
Han ska ju för fan inte vistas ute ju..

errsättning för förlorad arbetsinkomst och sjukhusbesök ska du få ersättning för. men det e väl om du anmäler det till trafikförsäkringen..

Lycka till och krya på dig.

korvgubbe skrev:
Nope.. de heter TFF - Trafikförsäkringsföreningen
http://www.tff.se/
Om personskador:
http://www.tff.se/templates/Page.aspx?id=193

Det är de där som suger ut pengar av en när man glömt att försäkra hoj/bil vid ägarbyte...

...fördelen med dem är att de går in och betalar vid smitningsolyckor och olyckor där oförsäkrade fordon är inblandade.

Kontakta dem omgående!

Ja gör det men se till att ha vittne!
Har du inget vittne så får du inte en spänn.

Testat.... :(

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka