Kongo
Men gasa sa jag!!!
På väg hem från krogen i går så blev jag rammad av en svarttaxi, så jävla arg och ledsen nu
ser förjävlig ut, svullen och blodig på kindbenet och händerna + ont som fan i en axel!
På väg över en korsning så cyklar jag när jag ser att det blir grönt vid cykelbanan, en svarttaxi chansar och drar ändå när det slagit över till rött för honom och klipper mig på sidan, de som åker med honom säger att de inte vill åka en meter till med honom, de frågar såklart hur det är med mig och jag är bara förbannad:" dra åt helvete idiot, du hade ju för fan rött!" får man väl ur sig till chauffören innan man hinner upptäcka att blodet rinner ner för kinden...
Han drog iväg i sin röda Sierra(som jag EJ tog har nr på
) och jag hann väl cykla c:a 50m innan jag höll på att svimma, blev yr som fan, blodet rann ner för kinden och i händerna..., dels arg på mig själv för att jag inte kollade upp vem fan han var , och på hela situationen!
Just nu ser jag förjävlig ut och han är fortfarande därute och raggar kunder!
MEN jag lever iaf, han kunde fan ha kört ÖVER mig, tror faktiskt, med tanke på vad de som åkte med honom sa, att han var på fyllan!
Slagen men vid liv!//Kongo

På väg över en korsning så cyklar jag när jag ser att det blir grönt vid cykelbanan, en svarttaxi chansar och drar ändå när det slagit över till rött för honom och klipper mig på sidan, de som åker med honom säger att de inte vill åka en meter till med honom, de frågar såklart hur det är med mig och jag är bara förbannad:" dra åt helvete idiot, du hade ju för fan rött!" får man väl ur sig till chauffören innan man hinner upptäcka att blodet rinner ner för kinden...
Han drog iväg i sin röda Sierra(som jag EJ tog har nr på

Just nu ser jag förjävlig ut och han är fortfarande därute och raggar kunder!
MEN jag lever iaf, han kunde fan ha kört ÖVER mig, tror faktiskt, med tanke på vad de som åkte med honom sa, att han var på fyllan!
Slagen men vid liv!//Kongo
Last edited: