KGK
1200
Så om man inte hjälper till på precis alla ställen i hela världen så ska man fan inte ha mage att hjälpa till på ett?
Det sa jag inte

Undrade om det är ett eget initiativ eller via FN? om inte FN vem håller då i trådarna? NATO?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så om man inte hjälper till på precis alla ställen i hela världen så ska man fan inte ha mage att hjälpa till på ett?
Undrade om det är ett eget initiativ eller via FN? om inte FN vem håller då i trådarna? NATO?
Eget initiativ? Från Sverige?![]()
de säljer ju vapen lite hit och dit(dit inte ens USA säljer) så inte vet jag vad de hittar på.
Är?
Just det, är
ett eget initiativ eller via FN?
Det är lite kul för att jag kommer under 5veckor att utbilda silverryggen här på forumet till förare av ovan nämda fordon.
Hoppas du kan förmedla dina erfarenheter från Bosnien till de nya "heta" ungtupparna (Silverryggen m.fl), så de inser att detta är alllvar på riktigt...
Hoppas kunna lära mig mycket av de mer erfarna gubbarna som åker med ner, bara att suga åt sig...men riktigt såå ung är jag ju inte och du vet ju ungefär vad jag står för P-A...![]()
eftersom saker händer...oavsett hur bra utbildad man är.
Du kan även läsa mer på mil.se
Tack!
visst kommer jag förmedla mina erfarenheter men vi har förbannat bra soldater och dom är väl kvalificerade för detta jobb. Ingen ska åka hem i en säck men man kan aldrig vara helt säker, det är medaljens baksida.
Ha det bra Rolle
Jepp - stämmer bra det där. Det är inte dig explicit jag tänker på när jag oroar mig. Men såklart oroar jag mig iaf, eftersom saker händer...oavsett hur bra utbildad man är.
Besluten i FN angående Darfur kompliceras av att Ryssland och Kina ser Sudan som en allierad.
Jepps. förbannat bra utbilding so far, riktigt bra!![]()
Tackar![]()
Hur många halvor eller helor är du skyldig oss?![]()
Tackar![]()
Hur många halvor eller helor är du skyldig oss?![]()
Sporthojs lokala kändisar![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT