Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Förmodligen för att man oxå måste fota pojkarTysken skrev:Fan varför blev man inte flickfotograf![]()
HansJ skrev:Förmodligen för att man oxå måste fota pojkar![]()
Tysken skrev:Fan varför blev man inte flickfotograf![]()
Webspy skrev:Blir svårt att argumentera för "kvinnor är så utsatta.... bla bla bla..."
Vad säger man då om stiggy ? honom lär ju ingen kommentera - sen så hälsade ullis att pappunen blev avis för att inte han fick vara med i reklamen... verkar vara väldigt synd om alla som blir "utnyttjade på detta hemska sätt" - suck
Webspy skrev:Det är kul att plåta.... men inte i längden...
Bikerbitch skrev:Jag fick en smygtitt på mässan av den här bilden. Du är så snygg så Ullis!![]()
McFille skrev:Nä usch, vilken plåga. Tänk dig att "se men inte röra" hela veckan...gaaaaah!![]()
Men, just det att slogan är "Focus on boots" gör kampanjen mer intellektuell än om det "bara" varit snygga bilder? Den gör ju att det blir en viss ironi och drift med nakenheten/bilden.Macho Woman skrev:Varför inte göra en som talar till intellektet istället? Och nu menar jag Oxtar, inte Ullis som person.
Macho Woman skrev:Jag får väl ta över moraldiskussionen då. Och kom nu inte med någon klyscha om att jag är avundsjuk. Ullis är en mycket bra person som jag önskar allt gott i världen, men jag tycker ändå att det är lite banalt att göra sådan här reklam. Varför inte göra en som talar till intellektet istället? Och nu menar jag Oxtar, inte Ullis som person.
Ullis! Slå mig inte! Du är snygg!
![]()
Macho Woman skrev:Jag får väl ta över moraldiskussionen då. Och kom nu inte med någon klyscha om att jag är avundsjuk. Ullis är en mycket bra person som jag önskar allt gott i världen, men jag tycker ändå att det är lite banalt att göra sådan här reklam. Varför inte göra en som talar till intellektet istället? Och nu menar jag Oxtar, inte Ullis som person.
Ullis! Slå mig inte! Du är snygg!
![]()
Don Quixote skrev:Ähh!! Hade jag fått vara naken på en helsida i Bike så hade jag blivit hur glad som helst! Och dessutom ett par stövlar på köpet!![]()
Don Quixote skrev:Ähh!! Hade jag fått vara naken på en helsida i Bike så hade jag blivit hur glad som helst! Och dessutom ett par stövlar på köpet!![]()
McFille skrev:Dock ett smart drag av Oxtar att också ha Stiggy me, så kvinnofolket också får sitt!![]()
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |