Otrohet

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
En djup tanke så här när man kommer hem tidigt från krogen. Är det otrohet om låt säga en komis kyssler lite lätt men en tjej och låter händerna sväva runt lite :tuttar ?
Vad har ni för moral här på sporthoj.
Ps. Personen som gjort detta inlägg har absolut inget med inlägget att göra och frånsäger sig allt ansvar.

Tycker att man endast kan vara otrogen "i huvudet" sen kan man ju alltid göra bort sig med hjälp av kroppen..... :va

Ja det är det. Skitenkelt att avgöra. Föreställ dig din partner och någon du verkligen inte gillar som gör samma sak. Skulle du tycka att det var ok?

Jag kan hångla upp och tafsa på alla mina kompisar utan att min andra hälft skulle bry sig... lika för honom... precis som Bee skrev... otrogen är du endast i skallen

Ugluk skrev:
Ja det är det. Skitenkelt att avgöra. Föreställ dig din partner och någon du verkligen inte gillar som gör samma sak. Skulle du tycka att det var ok?

Jag är på tok för påverkad för att ta tunga beslut som detta. :D
Men så länge flickvännen gör det med en tjej som har lust att komma med hem på lite rajtantajtan så är det helt oki. :tungan

Burre skrev:
Jag kan hångla upp och tafsa på alla mina kompisar utan att min andra hälft skulle bry sig... lika för honom... precis som Bee skrev... otrogen är du endast i skallen

Jag har alltid fått intrycket av att homosexuella vill ha mer än en partner i sängen kanske därför han inte bryr sig? Eller är det bara så på tv?

Therudeboy skrev:
Jag har alltid fått intrycket av att homosexuella vill ha mer än en partner i sängen kanske därför han inte bryr sig? Eller är det bara så på tv?

Jag har hört att homosexuella är MER avundsjuka på varandra än andra...

Självklart är det otrohet!! men det kanske inte behöver vara ett så neggo ord,otrohet är vackert och nåt fler människor borde ta fasta på och göra till en vardaglig sak.

Åt helvete med kärleken½!!!!

Tycker att allt utbyte av kroppsvätskor är otrohet. Ofattbart för mej om min sambo skulle kyssa nån. Om det så vore på "kul", så skulle hon få sparken på studs! No mercy!

Det är helt klart för långt in på otrohetsskalan för att vara försvarbart i en diskussion. I alla fall med mig.

Marals76 skrev:
En djup tanke så här när man kommer hem tidigt från krogen. Är det otrohet om låt säga en komis kyssler lite lätt men en tjej och låter händerna sväva runt lite :tuttar ?
Ps. Personen som gjort detta inlägg har absolut inget med inlägget att göra och frånsäger sig allt ansvar.

Otrohet! someone call the cops!!! :fatta!

Otrohet låter så vuxet o ansvarsrelaterat,monogamt försvagad är ett mycket mildare sätt att uttrycka detta fenomen på :D

Marals76 skrev:

Jag hade iaf blivit sårad om min kille gjort så där... :(
I ett förhållande måste man ju respektera varandra och d gör man INTE genom att vara otrogen...

Nä men det är väl kul för dig om du får mysa lite... :tummenupp du vet väl att den snällaste mannen är den otrogne... han har alltid skuldkänslor... haha inte jag i alla fall.../Grisen

Therudeboy skrev:

Det är bara så på tv.

Och Marals, det är otrohet om din, nej just det, hans tjej tycker det är det. Och det gör hon med största sannolikhet.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph