Behöver bollplank inför helgens skruvande

Nästan genant att berätta men en en bidragande orsak är att efter byte av soppapump var jag lite snål med slanglängd. Detta har orsakat att slangen, när den blivit lite uppvärmd, tappat formen och strupit bränsletillförslen. Nåväl, inget ont som inte har något gott med sig, på resan har jag ombestyckat förgasarna till i stort sett original och ändrat bränslenivån. Båge beter sig riktigt trevligt nu, bästa sedan jag köpt den. Knock on wood...

Nästan genant att berätta men en en bidragande orsak är att efter byte av soppapump var jag lite snål med slanglängd. Detta har orsakat att slangen, när den blivit lite uppvärmd, tappat formen och strupit bränsletillförslen. Nåväl, inget ont som inte har något gott med sig, på resan har jag ombestyckat förgasarna till i stort sett original och ändrat bränslenivån. Båge beter sig riktigt trevligt nu, bästa sedan jag köpt den. Knock on wood...

Bra att du berättar att du kanske hittade orsaken till problemet. Det kan vara till stor hjälp nästa gång någon får problem och letar runt på forumet.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon