OT: Metaltråden!

Nyss hemkommen från mitt första (men inte sista) SwedenRockFestival!!!
OJ! Vad roligt det var och riktigt trevligt folk överallt.. Tyvärr hade vi bara endagsbiljetter men nästa år blir det nog hela helgen.
Lyckades få plats längst fram under Def Leppard och gungade med i de gamla klassikerna! Riktigt skoj! :yoparty
 
Trallhusbjörn skrev:
2227175 Nyss hemkommen från mitt första (men inte sista) SwedenRockFestival!!!
OJ! Vad roligt det var och riktigt trevligt folk överallt.. Tyvärr hade vi bara endagsbiljetter men nästa år blir det nog hela helgen.
Lyckades få plats längst fram under Def Leppard och gungade med i de gamla klassikerna! Riktigt skoj! :yoparty

Är du tvungen att skryta? :mad: :finger

Nåja, snart är det dags för Metaltown :Rockbanan
 
Sprang förbi en plansch idag och såg att W.A.S.P kommer till stockholm i November. Oh my! Såg dem för 6-7 år sen och det var så bra!

Blackie Lawless är ju gryyym! :yoparty


FAN att inte tjejpolarna gillar hårdrock. :mad:

/I wanna be sooooomebody!
 
Tips på nya skivor:

Antaeus - Blood libels
Vader - Impressions in blood, iofs inte så jätteny men ändå.
Amon amarth - With oden on our side
God dethroned - The toxic touch
Unmerciful - Unmercifully beaten
 
RocketQueen skrev:
2498663 Sprang förbi en plansch idag och såg att W.A.S.P kommer till stockholm i November. Oh my! Såg dem för 6-7 år sen och det var så bra!

Blackie Lawless är ju gryyym! :yoparty


FAN att inte tjejpolarna gillar hårdrock. :mad:

/I wanna be sooooomebody!

Min syssling ska upp och kolla, ska jag para ihop er..? :hihi

Just kidding. Gå dit själv, W.A.S.P. är en upplevelse..!
 
imaster skrev:
2499334 Min syssling ska upp och kolla, ska jag para ihop er..? :hihi

Just kidding. Gå dit själv, W.A.S.P. är en upplevelse..!


:D

Ja jag kanske gör det! Dom är ju grymma! När jag var där så drog dom ut stora ballonger över publiken med jord i. På ballongerna stod det WORM med fet stil. Som tur var slapp jag få skiten över mig. hehe
 
Last edited:
imaster skrev:
2503967 :drool

Läskigt bra skiva! :yoparty

Hoppas dock du har en finstereo för produktion och ljudkvalitet på den skivan ska höras i riktig HiFi, den killen vet vad han sysslar med..! :3freak

Jag köpte fyra skivor på en gång på nätet..betar av dom i lugn takt. Måste sjunka in...nu efter ca 8 månader känns skiva no 3 klar att öppnas:tuttar
(han fick konkurrens av no 5 (:yoparty ) ganska länge..vilket försenade lyssnandet på HANS skiva :hihi)
 
imaster skrev:
2503967 :drool

Läskigt bra skiva! :yoparty

Hoppas dock du har en finstereo för produktion och ljudkvalitet på den skivan ska höras i riktig HiFi, den killen vet vad han sysslar med..! :3freak
jag har lixom återupptäckt Physicist nu den sensaste tiden,
det stör inlyssnandet av Synchestra men humöret kräver hårdare nu.
Physicist är ju en fantastik skiva, Syncestra även så men Accelerated-Evolution slår allt hos mig, tätt följd av OceanMachine´s Biomech, och sen nämnda Terria
dock är det ju så som jag skrev ovan, humör etc avgör ju, CITY rullar ju ibland när man har riktigt mongo ångest :)

Devin är gud.

EDIT
Physicist får ju nästan anses vara en SYL platta, liknande ljud, passar in i bandets utveckling och samma musiker.
 
Last edited:
Blindside ikväll

Jag tänkte dra på Blindside :yoparty som lirar på Kafe 44 i kväll (strax)
Ere nån annan som ska dit?
 
Som sagt måste man vara på rätt humör för Devin..eller på rätt humör för just den skivan man lyssnar på..Terria har inte satt sig ännu..men jag avvaktar..är nog inte klar med Biomech ännu. Vill höra Synchestra:huvet ...tur att man har karaktär ;)

RTR skrev:
2553088 Jag tänkte dra på Blindside :yoparty som lirar på Kafe 44 i kväll (strax)
Ere nån annan som ska dit?
Me likes Blindside..skulle gärna men jag tror jag är lite sent ute va? :P
 
Last edited by a moderator:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top