ettan
Ny medlem
För er som diggar slipknot.
http://www.billboard.com/bbcom/news/article_display.jsp?vnu_content_id=1002613383
http://www.billboard.com/bbcom/news/article_display.jsp?vnu_content_id=1002613383
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Trallhusbjörn skrev:2227175Nyss hemkommen från mitt första (men inte sista) SwedenRockFestival!!!
OJ! Vad roligt det var och riktigt trevligt folk överallt.. Tyvärr hade vi bara endagsbiljetter men nästa år blir det nog hela helgen.
Lyckades få plats längst fram under Def Leppard och gungade med i de gamla klassikerna! Riktigt skoj!![]()

RocketQueen skrev:2498663Sprang förbi en plansch idag och såg att W.A.S.P kommer till stockholm i November. Oh my! Såg dem för 6-7 år sen och det var så bra!
Blackie Lawless är ju gryyym!![]()
FAN att inte tjejpolarna gillar hårdrock.![]()
/I wanna be sooooomebody!

imaster skrev:2499334Min syssling ska upp och kolla, ska jag para ihop er..?
Just kidding. Gå dit själv, W.A.S.P. är en upplevelse..!
Du får skaffa tjejkompisar med bra musiksmakRocketQueen skrev:2498663FAN att inte tjejpolarna gillar hårdrock.![]()
!
Nursey skrev:2501429Du får skaffa tjejkompisar med bra musiksmak![]()
![]()
R2 skrev:2503751hörde detta band på tävlingen i helgen
riktigt bra: http://www.raunchy.dk
Nursey,kolla in denna låten, är skit på dig, så att säga..
har inte kännts rätt, skall öppna Terria till helgen..lördagsgodis Nursey skrev:2503799... Terria...



imaster skrev:2503967
Läskigt bra skiva!
Hoppas dock du har en finstereo för produktion och ljudkvalitet på den skivan ska höras i riktig HiFi, den killen vet vad han sysslar med..!![]()
)jag har lixom återupptäckt Physicist nu den sensaste tiden,imaster skrev:2503967
Läskigt bra skiva!
Hoppas dock du har en finstereo för produktion och ljudkvalitet på den skivan ska höras i riktig HiFi, den killen vet vad han sysslar med..!![]()
...tur att man har karaktär Me likes Blindside..skulle gärna men jag tror jag är lite sent ute va?RTR skrev:2553088Jag tänkte dra på Blindsidesom lirar på Kafe 44 i kväll (strax)
Ere nån annan som ska dit?
Nursey skrev:2553109
Me likes Blindside..skulle gärna men jag tror jag är lite sent ute va?![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |