Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Trådlyft! Japp 2 sittplatser (fel köp ska säljas) 2 stå platser som jag troligen behåller. Diggar inte maiden så grymt men det är ju nästan ett måste att se.nomolas skrev:1983095Oo jävlar vad folk har spammat sönder tråden![]()
Någon som har biljetter till Iron Maiden i Globen eller Skandinavium?
Snubbben skrev:1842998Aa fett mycket bättre att HÖRA vad texten är till skillnad från det balla death metal stuket... + sånna här grejer att döda djur på scen (Marilyn manson(stavning?)) som tydligen är vanligt i den sortens musik tolererar jag inte!
Då lyssnar jag 100000000 gånger hellre på ghettopuffrans ljuva toner!

imaster skrev:2166916
#2: Döda djur på scen, det är poppis det! Nu var det ju så att Manson inte FICK göra det till slut och jag tvivlar på att han ville egentligen. I andra fall har jag inte hört om nån som dödat nåt på scen och att Manson skulle tillhöra metal-scenen har jag också missat...
Chris Ash skrev:2167619Ozzy har ju dödat djur på scen, ganska klassiska historier.
Anders R skrev:2167852Var inte det av misstag? Jag har för mig att storyn är som så att någon i publiken slängde upp en levande fladdermus och Ozzy trodde det var en gummifladdermus och bet till. Jag har för mig att han uppsökte läkare efteråt.

)floodi skrev:2185540Takida spelar här i Kalmar i helgen , nån som har koll på dom snubbarna???
är det nått o ha?

Takida är svinbra.. gå in o lyssna på takida.sefloodi skrev:2185540Takida spelar här i Kalmar i helgen , nån som har koll på dom snubbarna???
är det nått o ha?
niuck skrev:2192829Takida är svinbra.. gå in o lyssna på takida.se
men jag såg inte Ensiferum nånstans. Dom tycker jag är grymt bra!Dainese skrev:2194102Alla banden ni skrivit innan rockarmen jag såg inte Ensiferum nånstans. Dom tycker jag är grymt bra!

nermal skrev:2194288Kan inte mer än hålla med. Ensiferum är finfina grejor det![]()
Gillar du dom så borde du ju gilla Running Wild, Finntroll och Children of Bodom...Partymusik på hög nivå.![]()
floodi skrev:2199101Kan inte gå , polarn o jag får ej ledigt ....![]()

nu kan du lyssna på nytt, syconautKobolt skrev:1733024riktigt bra tråd, nu har jag lite musik att tanka och lyssna på
ingen som lyssnar på Syconaut? Riktigt bra band tycker jag. http://www.syconaut.com/ gå in och ladda ner lite av deras musik, helt gratis. Har tyvär inte gjort så många låtar.
|
|
Femte generationen Monster är här
Legendariska Ducati Monster... |
|
|
Påvens BMW R18 utauktionerad
Den 3 september 2025, under... |
|
|
GGN 2025, värsta hittills !
Conny Bohlin, VD för Nordic... |
|
|
Bildsvep – GGN 2025
På plats i depån på årets G... |
|
|
Wunderlich vindavvisande väskor
Pressrelease om nyhet från ... |
|
|
GGN Shakedown – Stark Varg EX!
MysEnduro i Laxå I sönda... |
|
|
Bike nr 10 lämnad till tryck!
Nästa nummer av Bike är som... |
|
|
Missa inte Katalogen 2026!
Stora Motorcykel... |
|
|
Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!
David Knight, Ducati Åre... |
|
|
Ny Brutale från MV Agusta
Italienska motorcykeltillve... |