Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Trådlyft! Japp 2 sittplatser (fel köp ska säljas) 2 stå platser som jag troligen behåller. Diggar inte maiden så grymt men det är ju nästan ett måste att se.nomolas skrev:1983095Oo jävlar vad folk har spammat sönder tråden![]()
Någon som har biljetter till Iron Maiden i Globen eller Skandinavium?
Snubbben skrev:1842998Aa fett mycket bättre att HÖRA vad texten är till skillnad från det balla death metal stuket... + sånna här grejer att döda djur på scen (Marilyn manson(stavning?)) som tydligen är vanligt i den sortens musik tolererar jag inte!
Då lyssnar jag 100000000 gånger hellre på ghettopuffrans ljuva toner!
imaster skrev:2166916
#2: Döda djur på scen, det är poppis det! Nu var det ju så att Manson inte FICK göra det till slut och jag tvivlar på att han ville egentligen. I andra fall har jag inte hört om nån som dödat nåt på scen och att Manson skulle tillhöra metal-scenen har jag också missat...
Chris Ash skrev:2167619Ozzy har ju dödat djur på scen, ganska klassiska historier.
Anders R skrev:2167852Var inte det av misstag? Jag har för mig att storyn är som så att någon i publiken slängde upp en levande fladdermus och Ozzy trodde det var en gummifladdermus och bet till. Jag har för mig att han uppsökte läkare efteråt.
floodi skrev:2185540Takida spelar här i Kalmar i helgen , nån som har koll på dom snubbarna???
är det nått o ha?
Takida är svinbra.. gå in o lyssna på takida.sefloodi skrev:2185540Takida spelar här i Kalmar i helgen , nån som har koll på dom snubbarna???
är det nått o ha?
niuck skrev:2192829Takida är svinbra.. gå in o lyssna på takida.se
Dainese skrev:2194102Alla banden ni skrivit innan rockarmen jag såg inte Ensiferum nånstans. Dom tycker jag är grymt bra!
nermal skrev:2194288Kan inte mer än hålla med. Ensiferum är finfina grejor det![]()
Gillar du dom så borde du ju gilla Running Wild, Finntroll och Children of Bodom...Partymusik på hög nivå.![]()
floodi skrev:2199101Kan inte gå , polarn o jag får ej ledigt ....![]()
nu kan du lyssna på nytt, syconautKobolt skrev:1733024riktigt bra tråd, nu har jag lite musik att tanka och lyssna på
ingen som lyssnar på Syconaut? Riktigt bra band tycker jag. http://www.syconaut.com/ gå in och ladda ner lite av deras musik, helt gratis. Har tyvär inte gjort så många låtar.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |