CorbenDallas
Memento te mortalem esse!
Trött som fan på att inte kunna använda min bänkdiskmaskin nu, men jag är ingen rörmokkare o hänger inte riktigt med hur saker ska kopplas in.
Någon som har lite tips??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
CorbenDallas skrev:Trött som fan på att inte kunna använda min bänkdiskmaskin nu, men jag är ingen rörmokkare o hänger inte riktigt med hur saker ska kopplas in.
SuperMicke skrev:Jag är ingen expert på rör heller, men jag tror det bästa är att trycka upp slangen mot kranen och sen vira 50-60 varv med vulktejp runt hela skiten.
Alternativt köpa en koppling som passar mellan kranen och slangen.
Sicken omodern sak! Kan den inte ens jackas upp mot internet för autoinstallation och interaktiv kalibrering?CorbenDallas skrev:Trött som fan på att inte kunna använda min bänkdiskmaskin nu, men jag är ingen rörmokkare o hänger inte riktigt med hur saker ska kopplas in.
CorbenDallas skrev:Trött som fan på att inte kunna använda min bänkdiskmaskin nu, men jag är ingen rörmokkare o hänger inte riktigt med hur saker ska kopplas in.
Långa farbron skrev:Hur ser det ut under diskbänken??
Går det inte att ta vatten där??
twinner skrev:jagtjackade också ny för nån vecka sen,har/hade precis samma problem.Min kran ser fakrist likadan ut..
CorbenDallas skrev:Kan du inte sluta drömma mardrömmar om minikina o drömma fram en bra lösning till oss istället???
![]()
twinner skrev:Jag la bilder i mitt första svar:=)
CorbenDallas skrev:Jag såg det! Kanonare!
Det är dock en sista utvägslösning. Vill helst att kranen ska gå fri, men jag tackar för tipset!![]()
Har faktiskt en sådan, men jag tror inte den passar... Spana in hur kranen ser ut.Deadmetal skrev:Finns på Jula![]()
Extra vattenuttag
Artikelnummer 450396 Pris 479 kr
Bara å handla å leka röris![]()
CorbenDallas skrev:Har faktiskt en sådan, men jag tror inte den passar... Spana in hur kranen ser ut.
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |