OSTRYPT eller inte

ostrypt eller inte

• Antal röstningar
    0
jo eller iaf för dom som har esystem! kom på det precis efter att jag postade, går vare sig att ta bort tråden eller redigera pollen så! känns dumt att starta en ny så!

men det får vara så här nu :D

Kör strypt och kommer också göra det så länge jag övningskör. När kortet väl är i handen ligger det och väntar effektsystem, ATAC-ventil, Mikuni TM34 och koniskt filter. Sen kanske det blir lite annat också förr eller senare.

Ostrypt + (effektblås och konat luftfilter), Jag orkar inte fixa några strypningar till min :tungan

Jag kör ostrypt och har alltid gjort. Övningskörde me både pappa och körskolan ostrypt, även på uppkörningen. Inga problem. Skulle inte se något nöje att köra strypt, 125or är redan tillräkligt effektsvaga.

Ostrypt + Arrow hela dagen :tummenupp
fast man är ju utan det där jäkla körkortet ännu

Man of War skrev:
Nej eftersom det inte hör till denna del av forumet.

Slavar ska inte göra uppror mot sina gudar.
Dyrkan är va slavar ska ägna sig åt.

..det kallas ironi :tummenupp

För det andra kan vem som helst yttra sig på "125"-avdelningen? vare sig mindre eller större cylindervolym. Konstigt nog står det också 125cc i mina papper, måste ha blivit något fel hos besiktningen. :(

crm skrev:
Om han inte får uttala sig på 125cc avdelningen med sin 180cc så är det lika bra att du hänger på www.moppenet.just.nu med din 4-takt kymco.
Snälla sluta skämma ut dig själv.
Jag har aldrig sagt att han inte får prata om sin trimmade MC, jag angav bara anledningen till att det alternativet inte fanns med då de inte räknas som lätt MC (vilket jag antar att du vet).
Dessutom, läser du under forumnamnen så står det klart och tydligt att denna del är för tvåhjulingar <_125cc.

Last edited:
Fyxim skrev:
Slavar ska inte göra uppror mot sina gudar.
Dyrkan är va slavar ska ägna sig åt.

..det kallas ironi :tummenupp

För det andra kan vem som helst yttra sig på "125"-avdelningen? vare sig mindre eller större cylindervolym. Konstigt nog står det också 125cc i mina papper, måste ha blivit något fel hos besiktningen. :(

Ironi är bra, jag förstår att du (till skillnad från de som postade efter dig) inte tog min post som speciellt allvarlig, bara klargjorde anledningen.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon