4:20
Ett fuckobarn...
detta måste vara kommunisternas fel.. jävfla sossebollar.. ush!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag vägrar inte att ansluta mig till facket. Jag anser dock att det är år 2010 och man borde kunna komma någonstans i dagens samhälle utan att vara med i facket.
Jag vägrar inte att ansluta mig till facket. Jag anser dock att det är år 2010 och man borde kunna komma någonstans i dagens samhälle utan att vara med i facket.
Jag har aldrig godkänt någon lön och heller aldrig skrivit under något anställningsavtal. Oseriös arbetsgivare var det tal om...
...
Jobbar du i en kinesisk kolgruva?![]()
Jag har aldrig skrivit under något anställningsavtal.
Då är du ju inte ens anställd. Hälsa chefen att det väl vore synd om skatteverket fick veta att det förekommer svartjobb på firman.
Att göra som LOwarrior föreslog och sänka arbetstakten tycker jag är en löjlig och dålig ursäkt för att få lata sig. Arbetstakten är ett så otydligt instrument att arbetsgivaren i värsta fall kanske inte märker nåt förrän efter ett år när han ska fixa årsredovisningen. eller så tror han bara att ni är dumma och tröga.
Jag har aldrig godkänt någon lön och heller aldrig skrivit under något anställningsavtal. Oseriös arbetsgivare var det tal om...
...
Du menar ngn typ av fackkl....(Har svårt att ta det ordet i min mun)Hmm, bra idéer där, jag gillar speciellt grupptänkandet och planen på maskningsaktionen. Undrar om man inte skule kunna starta någon sorts organisation för det där, typ som en klubb eller nåt på arbetsplatsen?
Diskutera!
Jag har aldrig godkänt någon lön...
Du verkar tro att facket är lika med att inte kunna förhandla upp sin lön? FEL! Det finns bara en lägsta nivå. Facket är på intet sätt emot inviduella löner.
Ojoj.
Du menar ngn typ av fackkl....(Har svårt att ta det ordet i min mun)
Hör och häpna, företaget har kallat in facket. Ja precis, företaget har ringt facket. Det fack som har ett kollektivavtal som företaget vägrat skriva på.
Men på tisdag fortsätter följetången ty då dyker en företrädare för facket upp på jobbet.
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |