Sad Glad
Kolestrolet som täpper till dina artärer
Har du redan pratat med dem och det inte hjälper så tror jag inte att du kan göra så mycket. Gå med i a-kassan så fort som möjligt, facket behöver du ju inte vara med i om du inte vill, även om de kan försöka hjälpa till i sådana här sammanhang och vill du inte gå med i en vanlig a-kassa så gå med i alfakassan, den är ju inte kopplad till någon av fackförbunden om jag förstått det hela rätt. Det handlar ju om din ekonomiska trygghet om allt skulle skita sig nån gång framöver.
Sen tycker jag att du skall leta efter ett liknande jobb redan nu, det är ju bättre att vara ute i god tid än att stå där med mössan i hand hos socialförvaltningen och få höra att du måste sälja hojen.
Du kan ju även försöka ta upp ämnet igen men det verkar ju trist att bli ovän med ägarna på ett så litet företag. Bussar du advokater på dem så lär de ju bli ganska sura på dig.
Sen tycker jag att du skall leta efter ett liknande jobb redan nu, det är ju bättre att vara ute i god tid än att stå där med mössan i hand hos socialförvaltningen och få höra att du måste sälja hojen.
Du kan ju även försöka ta upp ämnet igen men det verkar ju trist att bli ovän med ägarna på ett så litet företag. Bussar du advokater på dem så lär de ju bli ganska sura på dig.